Hlas ČeskoSlovenska, 5. finále: Večer vyrovnaných výkonů
[singlepic id=4171 w=420]
Přečtěte si, jak své působení v HLASu vidí šestice soutěžících z týmu Rytmuse a Pepy Vojtka. Exkluzivní rozhovor pouze na Panáčkovi v RS. Kdo z nich dnes večer vypadne?
Včera se nám již potřetí v rámci Hlasu Česko Slovenska představila polovina současné šestnáctky finalistů, kteří jsou členy týmů Pepy Vojtka a Rytmuse. Naši soutěžící se nám předvedli na písních Michaela Jacksona, Queen, U2 a dalších, navíc pak zazněly i dvě společné písně obou čtveřic finalistů a dvě soutěžící si navíc extra střihly duety s exkluzivními hosty. Jak se tedy soutěžící se všemi nelehkými výzvami vypořádali, to vám DJ Vlado a Merťas opět rádi připomenou.
tým Rytmuse
[singlepic id=3779 w=420]
Tina Turner – Proud Mary
DJ Vlado: Parádní číslo. Juraj se posadil za klavír a ukázal, že je skutečný multiinstumentalista. Všechna tři děvčata pak dostala svůj prostor a každá z nich dodala do písně něco svého. Z celého vystoupení šlo neuvěřitelné množství energie a byl to skutečně úvod jak má být.
Merťas: Společný otvírák show zařídili poslední zpěváci z týmu Rytmuse. Vystoupení se mi líbilo spíš až s druhou polovinou, kde výrazně dominovala Nikoleta a Anička. Jinak to bylo klasické televizní vystoupení.
Markéta Poulíčková
Michael Jackson – Beat It
DJ Vlado: Markéta předvedla opět svůj vysoký standard. Nebyla to sice taková bomba jako minule, ale přesto to bylo velmi energické vystoupení a Markéta opět dokázala, že patří k vůbec nejspolehlivějším soutěžícím. Jedinou výtku bych měl k pudlímu účesu, jinak to opět nemělo chybu. Trochu nefér mi ale přijde to, že Markéta pořád zpívá první, což je známá nevýhoda, která už stála krk celou řadu zpěváků. Doufám však, že i kdyby Markéta spadla do rozstřelu, tak si ji Pepa Vojtek podrží, protože by byl sám proti sobě, kdyby se připravil o nejlepší zpěvačku svého týmu.
Merťas: Pepa jí vybral pořádnou vypalovačku od božského Michaela. Pustila se do toho s vervou, začátek napálila a v celém vystoupení kralovala. Sice mi to ke konci připadalo malinko monotónní, ale pěvecky výborné. Dneska se shodnu s Darou. Na vystoupení mi vadilo moc pohybů a kreací. A s ovčí vizáží jsem neměl ani jeden problém. Takže vystoupení velmi dobré, ale v soutěži to nebylo její nejlepší vystoupení.
Juraj Zaujec
Santana – Smooth
DJ Vlado: Trochu slabší než jsem čekal. Co se týče hry na kytaru, tak Juraj nezklamal a ukázal, že v tomto ohledu je absolutní extratřída. Zpěv mi ovšem přišel poněkud matnější, za což částečně může zvukař, který nechal Juraje topit v doprovodu. Juraj nemá extrémní rozsah, jeho nejsilnější zbraní je však velká muzikálnost. Trochu se obávám, že by tentokrát Juraj mohl skončit v rozstřelu, i když zároveň předpokládám, že ho Rytmus podrží.
Merťas: Jurajovo vystoupení mě úplně minulo. Přišlo mi, že se v celé té plejádě instrumentů ztratil jeho hlas. Není tak průrazný, aby se dostal na povrch. Po tomto vystoupení vím určitě dvě věci. Zaprvé, Juraj umí hrát zřejmě velmi dobře na kytaru. Zadruhé, ten chlap má prostě krásný oči. Muzikant je skvělý, ale pro mě v Hlasu zatím nepředvedl nic ze židle zvedajícího, a tak trochu je stále za očekáváním. Poslední muž v Rytmusově týmu může mít zítra na kahánku.
tým Pepy Vojtka
[singlepic id=3770 w=420]
Queen – We Will Rock You
DJ Vlado: Tady se instrumentu pro změnu chopil Daniel Mrózek, který děvčata doprovodil na kytaru. Ve vokálech se tady střídaly jen Markéta s Bárou, protože nemocnou Kristínu zřejmě nechtěli zatěžovat. Jako celek to rozhodně nebylo špatné, ale musím se přiznat, že vystoupení Rytmusovců mě zaujalo celkově víc.
Merťas: Na odrhovačce od Queenů se dá zkazit úplně všechno, ale lze nahonit i mnoho plusových bodů. To se Vojtkovcům povedlo. Efektní skupinovka. Hezké vystoupení.
Kristýna Daňhelová
Lucie Bílá – Most přes minulost
DJ Vlado: Přestože tato píseň patří (podobně jako třeba Jsi můj pán nebo Teď královnou jsem já) k nejohranějším muzikálovým melodiím, tak ji Kristýna zazpívala pěkně a procítěně. Vyrušil mě jen jeden z těch nejvyšších tónu, jinak to ale bylo přijemné vystoupení. Kristýna má však smůlu, že je v Rytmusově týmu, kde proti ní stojí tři opravdu extrémně silní soupeři. Pro mě je tedy jasnou adeptkou na vyřazení. Jinak si ale myslím, že je pro muzikál jako dělaná a divil bych se, kdyby po soutěži nabídku do nějakého muzikálu nedostala.
Merťas: Písnička Most přes minulost je díky ostrému a přímému hlasu Lucie Bílé úderná. Pro mě Kristýna tenhle song příjemně zjemnila a dala jí mladickou tvář. Její krásný mladičký hlásek dal songu krásný sound. Víc není co dodat, protože to bylo krásné vystoupení, které mi vhánělo na mou kůži husinu. Vystoupení, které je zatím vrcholem večera.
Daniel Mrózek
Red Hot Chili Peppers – Dani California
DJ Vlado: Zklamání večera. Dan se až příliš soustředil na to, aby udělal pořádnou show, ale jeho zpěv tím dost výrazně utrpěl. Jeho indiánský tanec byl sice pozoruhodný a i mně svým způsobem pobavil, ale ve zpěvu bylo tentokrát na něj až nezvykle moc rušivých momentů. Čím si u mě ale šplhnul bylo rýpnutí do Justina Biebera, i když s ohledem na jeho fanynky to moc taktické nebylo.
Merťas: Danielův začátek nebyl úplně optimální. Zdál se mi hodně nesvůj. Do refrénu to nebyl žádnej šlágr. Poté to rozjel senzačně a držel se nasazené laťky. S tancem jsem neměl problém respektive mě to nevadilo a ani nerušilo. Naopak mi to k vystoupení sedělo. Přesto bych to neoznačil za nejlepší Danielovo vystoupení v soutěži.
Anna Veselovská a Peter Cmorík
Rolling Stones – Wild Horses
DJ Vlado: Tohle byl příjemný duet, i když se musím přiznat, že jsem od tohoto spojení čekal trochu víc. Peter Aničku poněkud přezpíval, což se ale dá pochopit vzhledem k rozdílu věku a zkušeností. Anička se ale nemá rozhodně za co stydět a ostudu si vedle takového všestranného profesionála, jakým Peter bezpochyby je, ani v nejmenším neudělala.
Merťas: Wild Horses je fantastická písnička, která má dva krásné covery a to od Susan Boyle a od Joshe Krajcika. Československá dvojice se nemá za co stydět. Anička byla snad poprvé pokořena. Peter ve svých partech zářil a Anička se mi zdála mírně nervózní, hlavně ve druhé polovině songu.
Kristína Zakuciová
Patti Smith – Because The Night
DJ Vlado: Tahle holčina je mi čím dál tím sympatičtější. Tentokrát navíc vystoupila nemocná, takže už za tu odvahu a bojovnost si zaslouží uznání. Na jejím výkonu se však její nemoc z velké části podepsala, proto se do toho nemohla tolik opřít a její výkon byl výrazně matnější než minule. Přesto se však nemá vůbec za co stydět a vzhledem k hendikepu si za svůj výkon zaslouží uznání.
Merťas: Kristína v předposlední live show zářila a stala se překvapením večera. Nejsem si jistý jestli minulé vystoupení překonala, ale i tak Bruce dala fantasticky. Netušil jsem, že má takhle ochromený hlas, ale i díky tomu smekám klobouk, protože s tímhle hlasem odzpívala výborně. Hlasově a výrazově je Kristína jedna z nejlepších v soutěži.
Markéta Poulíčková a Janek Ledecký
The Beatles – Come Together
DJ Vlado: Zatímco v duetu Aničky a Petra Cmoríka dominoval Peter, tady tomu bylo přesně naopak a jednoznačným tahounem byla Markéta, která zvlášť ve druhé části tuto klasiku ozdobila zajímavými feelingy. Janek byl degradován na doprovodného zpěváka a kytaristu, ale rozhodně tento duet nekazil podobným způsobem jako Radce Pavlovčinové v Robinu Hoodovi.
Merťas: Janek to u mě projel děsným výrazem, který snad značil smrt v zádech nebo kudlu v zadnici. Markéta byla zase prkenná jak palubka, ale hlasově na úrovni. Mezi nejlepší se určitě duet nezařadí.
Nikoleta Spalasová
Queen – The Show Must Go On
DJ Vlado: Jak už jsem napsal v jednom ze svých starších článků, zpívat píseň po Freddiem Mercurym je stejně těžké jako hrát roli po Rudolfu Hrušínském. Nikoleta se však s touto notoricky známou queenovkou vypořádala výborně. Ve slokách skvěle prodala svou barvu hlasu a refrény pak už vypálila úplně naplno. K úplnému touchdownu sice něco málo chybělo, například v loňské SuperStar mě Who Wants To Live Forever v podání Gábiny Gunčíkové chytlo za srdce rozhodně víc, ale jinak se výkon Nikolety zařadil k nejlepším podáním Queenů ze všech tuzemských soutěží a byl to jednoznačně nejlepší výkon večera.
Merťas: Další vypalovačka od Queenů rozezněla české a slovenské obrazovky. Song obletěl snad všechny talentové soutěže a neminul ani tuzemsko. Zacílila na něj Nikoleta a věděla přesně co dělá. Písnička ji dokonale sedla a celkově to vystoupení bylo geniální a energické a na naše poměry nadstandardní. Jedno z nejlepších vystoupení večera.
Barbora Švidraňová
Szidi Tobias – Chlap z kríža
DJ Vlado: Jak jsem předpokládal, srovnání s Martinou Šindlerovou jsem se neubránil a v tomto porovnání vyzněl Bářin výkon dost dietně. Něžné pasáže se jí povedly, ale výšky nebyly zdaleka tak šťavnaté jako u Martiny. Jinak se tento výkon zařadil včera k těm lepším. Ovšem Bářin kostým bylo jedno velké módní faux pas.
Merťas: Velké plus, že si vzala slovenskou píseň a myslím velké minus u diváků, že to nebyl tak známý song a lidé tak mohou tápat, kam vystoupení zařadit. Respektive klasičtí gaučáci těžko pošlou hlas, když neví s čím srovnávat krom originálu. Hlasově je Bára vynikající, odzpívala taky pěkně, ale nemyslím si, že se trefila do noty divákům.
Anna Veselovská
U2 – With Or Without You
DJ Vlado: Nakonec to nebyl takový touchdown, jak jsem původně očekával. Ze začátku však na něj bylo slušně zaděláno, když Anička zpívala jen za doprovodu klavíru, přičemž vynikly všechny přednosti jejího zpěvu, především pak její neskutečná muzikálnost a krásné křišťálové výšky. Bohužel když se pak rozjela kapela, tak to šlo celkově dolů a touchdown byl ten tam, i když Anička je v tom víceméně nevinně. Ve svém odhadu jsem již psal, že by byl hřích nenechat Aničku doprovázet se jen na kytaru. A nakonec to byl takový hřích, že kdybych byl otec Školastik z Hrátek s čertem, tak na toho, kdo Aničce sebral kytaru, sešlu plameny pekelné. I tak tam však Anička měla některá moc pěkná místa, která opět ukázala, že toto děvče je mimořádný přirozený talent. Navíc musím pochválit i její včerejší styling, zvláště to poodhalené bříško přidalo Aničce na sex-appealu. Ovšem Michala Davida bych nakopal do řiti za to, že Aničce vyčítal, že ho nezdraví. Sice chápu, že se chtěl Rytmusovi pomstít za jeho poznámky na Ivannu Bagovou, ale prostřednictvím Aničky to vážně dělat nemusel. Doufám však, že to Aničce nijak neublíží.
Merťas: A já nevím. Mně se to nelíbilo. Osobně se mi zdá, že jde Anička s kolem od kola výkonnostně dolů. Se stoupajícím sebevědomím jdou výkony dolů. A dělá si to Nova s Markízou sama. Zabíjí favoritku. Kdyby ji neustále necpali do konce a nepředhazovali jí jako něco božského tak by to mohlo fungovat. Takhle se mi to čím dál tím víc nelíbí a začínám na ní být velmi alergický. A Rytmus se chová taky jako kdyby si na prsou choval samotnou královnu všeho. Song od U2 se jí povedl jen v začátku. Měla zůstat v té něžné poloze a v té se držet. Zbytečné zbombastičtění songu Anně vůbec neprospělo a zbytek vystoupení jsem vyloženě protrpěl.
Pořadí výkonů týmu Pepy Vojtka podle DJ Vlada:
1.Markéta Poulíčková, 2.Barbora Švidraňová, 3.Kristína Zakuciová, 4.Daniel Mrózek
Pořadí výkonů týmu Pepy Vojtka podle Merťase:
1.Bára, 2.Markéta 3.Kristína, 4.Daniel
Pořadí výkonů týmu Rytmuse podle DJ Vlada:
1.Nikoleta Spalasová, 2.Anna Veselovská, 3.Juraj Zaujec, 4.Kristýna Daňhelová
Pořadí výkonů týmu Rytmuse podle Merťase:
1.Nikoleta, 2.Kristýna, 3.Anna, 4.Juraj
DJ Vladovo shrnutí 5. finále:
Byl to celkem vyrovnaný večer, svým výkonem vyčnívala jen Nikoleta, naopak nejhorší vystoupení předvedl překvapivě jeden z favoritů Daniel Mrózek, ale ani jeho výkon nebyl zdaleka takový průšvih jako to, co minulý týden předvedla Katarína Demská. Co se týče dnešního vyřazován, tak v Rytmusově týmu to zcela jasně vidím na Kristýnu Daňhelovou, která sice nezpívá vůbec špatně, ale její tři soupeři jsou prostě o parto výš. U Pepy Vojtka je situace mnohem složitější, nejméně se to povedlo Danielovi, já bych ale nejméně postrádal Báru Švidraňovou. Mimo ohrožení však není ani nemocná Kristína Zakuciová a startovní pozice by mohla ohrozit i Markétu Poulíčkovou, i když její vypadnutí bych já považoval za do nebe volající nespravedlnost. Kteří soutěžící tedy v obou týmech obsadí medailové pozice a na koho vyjde nevděčná bramborová medaile, to se dozvíme už dnes večer ve 21.20. Ještě před tím se však můžete těšit na malé překvapení. Včera se mi na přímém přenosu podařilo odchytit několik soutěžících a položil jsem jim čtyři stejné otázky. Pokud vás zajímá, jak na mé dotazy odpověděli, tak nadále sledujte Panáčka v reality show.
Merťasovo shrnutí 5. finále:
Nebojím se označit 5.finále za zatím nejlepší, která nám produkce Hlasu nabídla. Skvělé songy, výborná vystoupení a občas vtipné přestřelky koučů. I když Michal David se mi dnes zdál jako střelený a Rytmus opět ukázal své nabubřelé ego, které se snadno urazí. Kdo vypadne? V týmu Vojtka by se mohlo rozhodovat mezi Kristínou a Danielem. U Rytmuse bych jasně nepostrádal Juraje.
Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS
Podobné články
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. díl (12.3.): Jedna známá tvář za druhou
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Grandfinále je tu. Co v něm dnes večer uslyšíme?
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 3. finále (11.6.): Boj o grandfinále zamíchal karty
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. finále (4.6.): Modlitba za jazzovou princeznu
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Co nám zazpívá Top 8 před branami grandfinále?
Diskuze k článku
DJ Vlado, JA TE DNES DOSTAT POD RUKU, TAK TI TEN TVUJ SLAMACEK ZARAZIM DO RITI!!! Kdo te plati ty debile? Jsi hluchy? Co na te Anicce porad vidis? Kdyz udela chybu nekdo jiny nez Anicka, je to pruser, ale jak se odprezentuje spatne Anicka, je to vina kouce, produkce, muziky, Michala Davida …. ble ble ble. Jeste ze ten Mertas je aspon objektivnejsi …. BLBE!
no je pravda, ze ja osobne se docela divim ze Scalex ani Vlado (a vlastne ani Mertas) Anicce nevytkli tu usislanou anglictinu, jeji „wiš or widaušjů“ mi na tom vadilo snad nejvic
Tak mne vadi vice veci. Mam pocit, ze v Hlasu vice nez v kterekoliv jine soutezi se mirni nejen porotci, ale i „novinari“. Anicky anglictina byla dost tragicka a v te pomale skladbe to velmi vyniklo. Stejne tak se stale pozastavuji nad tim, ze nikdo nezminil Nikolety nadechovani s kterym ma problemy uz od prvniho vyberu naslepo.
Souhlasím s pořadím Mertase u Vlada tam hraje hodně roli citový vztah k soutěžícím, Anna rozhodně nebyla lepší než Kristýna D.
1 Neviem co to melies… nejako som si nevsimol, ze by sa bola zle odprezentovala, alebo urobila nejaku chybu. Pre mna bola najlepsia.. ako kazde kolo. Duet nemal vcera ziadnu konkurenciu a U2 malo len tu chybu, ze to bolo extremne kratke… Je absolutna jednotka, ale byt jej otec tak ju odtial hned beriem, lebo to zacina byt az nechutne co sa deje okolo… Samozrejme, ze su tam aj ini vynikajuci spevaci, ale Anka ma navyse to kuzlo v hlase, tu pridanu hodnotu, ktora ju robi vynimocnou… nie perfektnou, ale vynimocnou… ako Edit Piaf .. nebola perfektna, ani krasna, ale vsetci ju milovali, lebo rozdavala emocie a otvarala srdcia. Kto to tam neciti toho lutujem, lebo je velmi ochudobneny… Howgh
5
anna rozdava emoce? Mozna kdyz spi, tak z ni jdou citit vetsi emoce, nez kdyz zpiva. Ja totiz zadny emoce nevidel. Ten jeji naprosto ledovy oblicej snad chudak v zivote ani jednu emoci nevidel.
I tahle holka, ktere je 14 ma vetsi emoce v obliceji, a to je ji casto vycitano, ze v nem zadne nema a to tu tvoji slavnou ancu strci do kapsy kdykoli si vzpomene http://www.youtube.com/watch?v=PJv4KiPJkcs&feature=related
3 Monika – Anicky anglictina mi vcera hodne vadila, navic mi teda v nekterejch tonech cista rozhodne neprisla a tu pisnicku zkratka s kapelou tak prapodivne prekopali, ze z ni nezustal kamen na kameni a krasy originalu v zadnym pripade nedosahli… trosku mi vadi to „nadrzovanicko“ Anicce nejen u produkce, poroty a nekterych diskutujicich, ale i od Scalexe nebo Vlada… Anicku mam tim padem kolo od kola min rad… naopak Ivanna (ja vim ze ty ji asi taky nemusis) se obcas muze predrit a stejne se ji doceneni nedostane (ok XMAN o ni dneska rekl, ze je ruska pipka, od nej to zni jako pochvala), ale kolem Anicky se chodi po spickach (viz Pepa vcera, kterej rekl ze na to ma svuj nazor, ale nebude ho rikat, wtf???)
yeey: Spojení t a u v mluvené angličtině často přechází na [tč] (to š opravdu nevím, kde si vzdal)
8 hele ma anglictina je celkem dobra (mam na to papiry! :-)), Aniccina ne…
Ony ty emoce jsou mrška ošidná. Někdo jich vidí na někom kýble a někdo absolutně žádné. Ono, když už se nedá nic vytknout tak zaberou ty emoce. Já Anku taky nijak nemusím, má zvláštní hlas, to jo,ale nijak mě nebere. Ale chápu, že někomu se u jejího zpěvu otvírá srdíčko a naskakuje husina. A proč ne? Je to moc hezký pocit. Takže emoce bych nechala stranou. Je to hrozně subjektivní vnímání jedné a té samé věci. Mě spíš vadí, že u takových soutěží už dávno nerozhodují diváci a že se prostě rozhodne o vítězi u stolu někde v produkci
yeey: To klidně můžeš. Ale zajdi si ještě na ušní, protože Anna určitě nevyslovovala nikde š. Chápu, že někdo nemá perfektní výslovnost -th-, ale rozhraní -t- a -u- je něco jiného.
11 po hokeji si to zcheckuju:-) spatne to bylo kazdopadne
yeey: Stoprocentní to nebylo, ale [š] tam přesto slyšet nebylo. Nějak mi její výslovnost neurážela, cizí přízvuky jsou roztomilé.
13 no jednou tam to š rozhodne je, ale celkove je to hrozne usislany, to mi vadi dost…
yeey: Slováci mají sklon k měkčení. Nemůžeme všichni mluvit jako praví Angláni, to by byla strašná nuda.
7 yeey je mi jasny, kam me zas posles, ale presne tak to je. Nekdo se proste muze predrit a toho uznani se mu nedostane. Je to naproste beznej jev. Vzdycky ma navrch to neco jineho, co tomu drici proste chybi. A rikat, ze diskutujici nekomu nadrzuji je taky kapku legracni.
15 to je blbost svadet to na Slovaky, ostatni Slovaci to zvladaj, ale Anicka ma vyjimku? :-)
yeey: To je regionální fonetický jev, stejně jako Japonci bojují s výslovností [L], nevztahuju to přímo na Aničku. Za pár let, až bude mít AJ naposlouchanou, tak se ze svého rodného přízvuku vymaní.
Ona to s tou arogancí u Anny pravda je, v tom měl Michal David pravdu. Myslí si o sobě hodně holka, víc než je zdrávo. A to samé Mrózek, takovej načančanej sebevědomej frajírek, mýdlovej princ. Prostě jim ta sláva nalezla oboum do palice a podávají navíc kolo od kola mizernější a mizernější výkony. Necítím z nich pokoru ani z jednoho. Anna je sice introvert, ale ta její povýšenost je u ní přímo do očí bijící. Mrózek je přesně takovej ten rozmazlenej hošánek, kterýmu maminka koupí všechno na co si ukáže, ženský ho obletujou a sbalí každou buchtu, kterou si zamane. Roste jim hřebínek a výkony jdou dolů. Jestli to takhle půjde dál, klidně se může stát že nebudou v tom slavným Grandfinále ani jeden. Konkrétně Mrózek to má podle mě po včerejšku hodně nahnutý a dneska mu půjde vyloženě o krk. Anna sice ještě dnešek přežije ale ještě tak dvě kola a může už jí jít o krk taky. Jsou tam lepší než tihle dva, konkrétně třeba taková Kristína Zakuciová mi v tuhle chvíli přijde už daleko lepší a navíc i sympatičtější zpěvačka než tihle dva. Včera byla nemocná a stejně odzpívala dobře. Navíc ví co je to pokora a na nic si nehraje, Z té by si ti dva rozmazlenci s nosánkem nahoru měli vzít příklad.
16 no ja sem dokonce chtel pak napsat, ze sem to vlastne docela v tom prispevku 7 prepiskl, Ivannu spoustu lidi doceni…:-) a ty vsechno strasne generalizujes…
19: Mně teda Anna nepříjde vůbec namyšlená. Takové to trochu ,,frajerství“ prostě patří k jejímu věku. Problém je jen ten, jak je protěžována. Kristýna Z. zpěvácky rozhodně lepší není
19 ja si vubec nemyslim, ze by Anicka byla arogantni… ona je proste jen cela trochu mimo, je introvert a asi se musi cloveku otevrit, jeji chovani mi prijde trochu detsky, ale nemyslim si, ze by byla arogantni…
ani u Dana to taky nevidim tak horky, a i kdyby trochu nafoukanej byl, tak co???? polovina tohohle fora tu pise nafoukane (treba i ja, nevim) a jen protoze je nekdo s trochou sebevedomi v televizi a ze mi to tak jako divakovi malinko pripada? to prece vubec nic neznamena a nema cenu z toho delat zavery….
19 – Petr – nemáš vůbec odhad na lidi, tak jen doufej, aby se ti to někdy nevymstilo… V čem má MDý pravdu?? A co to meleš, že ona si o sobě myslí víc než je zdrávo? A ty jsi jaký? Napíšeš tu sloh a už jsi mistr světa…, aby ti ta sláva taky nevlezla do palice…
http://www.cshlas.cz/hlas-ceskoslovenska-vysledky-vaseho-hlasovani-5-finalovy-vecer/ Ale po minulém týdnu už tomu nevěřím. Nicméně pokud bude v rozstřelu Kristína s Mrózkem a Vojtek vyhodí Kristínu, tak je to u mě úplně stejná svině jako MD, bohužel.
Kristína je totiž daleko lepší než ten napomádovanej panák. To by u mě Vojtek fakt skončil.
21
nactilete frajerstvi a povysenost je rozdil. Ja u ni vidim to stejny, co autor komentare 19.
25 – Myslím že Kristina je Vojtkovi z celého jeho týmu žánrově nejbližší a podle si u něj i včera získala plusové body. Ale nechme se překvapit.
* podle mě
23
Slava z ceho, ze by mu vlezla dohlavy? Z napsani komentare? Jako mistr sveta se spis chovas ty ve tvym komentari. Co to meles, ze ona si o sobe nemysli vic, nez je zdravo? Slapl ti na malicek, co? Neboj, to prejde az anca vypadne.
pokorne ovecky = neboli hodne holky a hodni kluci nikdy nezazpivaji tak dobre, jako ty zlobive, tak proc porad tu pokoru pozadujete? Sklonit hlavu, to je ono, jo? Za vsech okolnosti, aby se nahodou TV divak necitil nasranej? Absurdni.
29 – nesuď podle sebe, to neznamená, že když ty si o sobě myslíš víc než je zdrávo, že si to myslí i Anička…. Tak nemel…
radek: Věnuj se zpěvu a ne posuzování toho, jaký kdo je, když ho z náš jen z televize. Hlavně, že ty podle projevu budeš asi dokonalý člověk.
Nofux – šlo by ještě tvůj odkaz 585 dát znovu třeba někam jinam, už jej zablokovali.
Na nedělní večer jsem byla celkem natěšená, ale ten závěr mě tak znechutil, že jsem vypnula jak tv tak počítač a šla si raději číst, a proto než jsem dneska přelouskala všechny diskuze (holt chodím do práce), už to zblokovali.
33, Anta – http://vimeo.com/user11131964/videos :)
Motivační příspěvek.
Jestli Anka půjde do rozstřelu, budu vás strašit ve snech.
Jestli Anka vypadne, vaše představivost je příliš malá…
Proto posílejte hlasy. Jen vy nejlépe víte komu.
Viq – ty umíš strašit? Já myslím, že ne….
Mě by ta Anička v rozstřelu dneska už ani moc nepřekvapila. Dějou se v tom hlasování asi různý věci. Ale Rytmus by ji stejně nevyhodil, ať už by tam byla s kýmkoliv.
36 – Moc mi to nejde, prozatím! :-)
Jinak se tu koukám odehrává přínosná diskuse. Anna se z pozice trpěného favorita dostává do pozice oblíbeného terče, který je cílem široké škály frustrací…
34 Díky moc :) :) :)
A čo takto pozitívna motivácia…Ak AnnA postúpi…tak prídem do vašich snov a zašepkám vám do uška to, na čo čakáte
Ak to vyhraje…tak tu je moja predstavivosť veru veru pokuľhávajúca
Já začínám věřit tomu že to Anička nevyhraje, její podpora evidentně klesá a to nesoudím jenom podle zdejší diskuse. Ale kdo vyhraje to teda fakt netuším stejně tak jako ani to kdo dneska vypadne. Začíná se to všechno docela zamotávat. Nic už není tak jasné, jak se na první pohled zdálo.
Viq – to je ještě poměrně v pohodě… :-D
A to strašení fakt nepodceňuj, aby tě tu pak někdo neobvinil – sliby chyby… Něco plácneš a už se vezeš… :-)
Soukromě ti můžu říct, že pokud MNĚ někdo tady šlápne na malíček, tak mi to vůbec nevadí, ani mě to nebolí, ať si klidně uleví…., ale budu se zastávat těch, kdo to potřebují… Soutěžící nebo diskutující… /to není vyhrožování!! :-D/
Věřím,že Anička půjde do finále a pokud tam bude s Ivannou,tak ji určitě porazí!
bébé – a ty jsi kluk nebo holka? :-) To je pro mě dost podstatné….
Zmeny sa dejú a DEJÚ A OBČAS AJ deja vú…
však je to jedno…taká univerzálna a prijateľná je napr. Nikoleta
Anka je moc mladá a CD jej i tak vyjde
5 Klogi – Přesně tak.
Špína začíná stříkat jak čerstvý ropný vrt. A bude to jen horší. Nic není sice zadarmo, ale tohle už začíná lézt do peněz…
2 v jednom
40 – Pozitivní motivace je dobrá věc, ale platí jenom na rozumné lidi :-)
47 – napadlo mě to… :-D většinou to totiž bezpečně poznám, ale u tebe ne…
kdeže pozitívna motivace nemá s rozumom nič spoločné…ten totiž funguje na báze obavy
42 Motýlek – Já jsem tedy zvyklý na kdejaký diskusní hnůj, ale tohle mi v pohodě rozhodně nepřijde :-) Vůbec nevyžaduju nějakou slušnou diskusi, ale zlostné stříkání frustrací a vylívání kbelíků s exkrementy je dost přes čáru.
51 Viq a kdepak si byl vloni, kdyz se to tu hemzilo ucitelkama hudby a Lola nas obvinovala z fasismu a pornografie, nemluve o rade velmi silenych prispevku na adresu nekterych soutezicich? :-D
Viq – to si tak nesmíš zabírat… Na některé prostě nereaguj a máš klid… :-)
Bel – to se dá dohledat! :-D
Dneska by to mohlo být:
Rytmus: Nikoleta, Kristýna přímo od diváků, Anna, Juraj rozstřel (domů kdokoliv z nich, spíše Anna)
Pepa: Markéta, Kristína přímo, Bára, Daniel rozstřel (domů- Daniel)
Ale všichni víme, že Anna v rozstřelu nebude ani kdyby chtěla… :-/
54 Motylko a ze toho nebylo malo :-DDD ja nedavno namatkou po jedne takove sahla a rehtala jsem se pul hodiny v kuse :-DDD
53 – Hlavně budu muset některé lidi nečíst :-)
52 – Vloni jsem tu nebyl. Superstar mě moc nebrala, hlavně z hlediska obsazení…
57 Viq no skoda, moh uz jsi byt patricne zocelen :-))) Letos je to slabota
Bel – taky jsem tam kdysi zpětně zabrousila… Z nostalgie… :-))
Vypadá to, že hlasuje MÁLO diváků :D
No Tereza Kerndlová hvězda hvězd ?
Doufam, ze konecne poletí prznička Anča …
62- Ona nepoletí nikdy… :(
dneska si vůbec neodvažuju tipovat, jak to dopadne, vypadnout a postoupit může kdokoliv, ale přála bych si postup u Vojtka Markéty a Kristýny a u Rytmuse Nikolety a asi Juraje
Dlouhá písnička. Moc hezkej duet.
64 přání stejné, u Pepy Markéta a Kristína, poslala jsem sms
Richard říká Tině: „Vždyť přece víš, jak se dělaj děti…“
Co to bylo za blbej vtip z úst Leoše Mareše?!
Po včerejšku bych chtěl postup Nikolety a Anny.
Tentokrát jde první tým Rytmuse, no konečně.
Po včerejšku bych chtěl postup Nikolety a NECHTĚL postup Anny…
Souhlasím s Milošem a Zuzkou :D
David jak si to žehlí u diváků.
73- a svojemu týmu :D
Bože, ten David je kretén, co tam mele o textu, snad beru jak zpívá, sám nevěděl o čem zpívala, než si zjistil text.
Michal David: „My vás ani nemůžeme moc kritizovat, vždyť mnozí z vás jste lepší než my v porotě.“
Ten to nema zapotrebi … rek jen pravdu, kterou se vsichni, nevim proc, bojej rict …
Narážka na to, že Anička nezdraví.
Dara mě teda potěšila….. To jsem nečekala… Mně se taky Nikoleta nelíbila vůbec…
Nikoleta si to opravdu zaslouží.
David je uplny ale uplny KKT. :)))))
NIKOLETA JÓÓÓÓ
ANNA NÉÉÉÉÉÉÉÉ!
Chudák Kristýna :D
MD je fakt trapnej :D
Ty jo, věřil jsem, že Anna půjde do rozstřelu, škoda..
Je to doma… :-) Anička, Nikoleta napřímo – pro Káčko…
Ach jo, Anička by opravdu mohla jen stát u čumět (což stejně většinu času, kdy nezpívá, dělá) a stejně postoupí. Už jsem na tu holku fakt alergická.
Michale, PROČ???!!
Postup přeju Kristýně
MD je jedinej uprimnej …
Kristýna zase do rozstřelu? Chudák :)
U Rytmuse ať se ostatní snaží jak chtějí Niki a Anna vždycky postoupí přes diváky. Zatím myslím nepostoupil nikdo jiný kromě těch dvou. :D
Když už chce MD Aničce vyčítat, že zpívala písničku, na kterou nemá odžito, tak by si měl nejdřív udělat pořádek ve svém týmu. Ivanna je jen o dva roky starší než Anna a i přes to zpívala I Will Always Love You a Už nejsem volná, i přes to, že stále volná je a nikdy pořádnou lásku nezažila :D
:-D ja fakt nevim. Loni jsem i chapala, ze se najdou lidi, co se jim nelibil Seps, ackoli jsem to tezce nesla, ale ta nevrazivost vuci te Anne, 16lete mrnave holce s krasnym hlasem, ta me fakt prekvapuje- PROC? Uvadene duvody jsou vesmes malicherne.
To byl vpravdě Castrovský projev od Michala Davida.
Nechápu tě. Myslel jsem, že jsi lepší člověk.
Obávám se, že tentokrát už Kristýna nepostoupí.
87: … mozna by to tak bylo lepsi … aspon by neprznila krasny pisnicky, kdyz ten postup ma stejne uz danej rezii poradu.
96- Taky to tak vidím, navíc s Katy Perry…
94 – Lidská blbost je nekonečná jako vesmír.
A lidská zlost je vesmír na druhou…
Příznivci Aničky ať mi prominou…Dara to řekla dobře…ale mě od začátku absolutně nesedí, skoro bych řekla rozčiluje, jen ten její křivej úsměv vidím…
Belisana 94: Věk není ani zásluha ani omluva, její hlas se mi nelíbí a extrémní protežování mě vadí. To mě osobně jako důvody, abych ji měla aktivně nerada, zcela dostačuje.
Kristyna ma dobrou rozstrelovou pisnicku-tezkou,ale pokud se jí povede……..
Já jsem teda alergická na reklamy, a to především na NOVĚ
101 VLT, ok, kazdej vnima jinak – ale protezovani nejde za ni :-) co ona s tim? Je ve vleku udalosti.
99: jojo … sam(a) jsi dukazem sveho tvrzeni … :-)
99 – Viq – ale to víme dávno… Nenech se rozhodit prosím…
Ježiš už zase? Ta písnička je v každý verzi Hlasu snad
To je ale teda hodně falešné!
94 – prostě mi nesedí, nepotřebuji hledat důvody proč, může se mi nelíbit dokonce i z důvodu, kvůli kterému ji někteří obdivují…není žádné univerzální pravidlo, které když někdo splňuje, tak se musí zákonitě líbit
Kido, Patrick, Ludvik, Anta, VLT, radek a ini ogrciavaci… Dobre vam tak.. a zmierte sa s tym, ze to Anna cele vyhra… Treba fandit pozitivne a nie spinit inych !
zda sa, ze Anna sa definitivne stala uplne nevinne obetou tohto absurdneho superenia medzi koucami. a uz je v tom namoceny aj Vojtek
No z těch hloubek vybruslila, ale na božskou GG nemá.
Nemohla si vybrat něco jiného než Firework, když už Katy Perry tak si měla dát TGIF nebo Teenage Dream
No ale teď se rozjela. Už je to docela dobrý.
Jo když to zpívala Gunčice tak to mělo jiný grády.
110 – Já jsem pozitivní, ušetřím ledovou královnu medializaci, stejně o to nestojí. Teď si odpočinula x týdnů od učení, což chtěla nebude muset uklízet, myslím že pro ní show splnila svůj účel.
Horší než v soubojích. I když to hodně dělá ozvučení a akustika sálu
dost bida a to vcetne hudebniho podkladu…ten kovovej zvuk na zacatku bylo jako co?
110- Každému se líbí něco jiného a každý fandí někomu jinému, mě se prostě Anna jak zpívá nelíbí.
VLT – mně zas hrozně vadí ta Nikoleta… A ty důvody jsou podobné jako u tebe – blbě se ksichtí, křivá celá, čumí a nic neřekne…, a ještě i to blbě zazpívala, kdepak Fredy…
Pattricku, proč jsi tak nechápavý, proč??
a mister Zaujec zacatek taky dost bida
109 Ajo nelibi v poradku, to je normalni, proste kazdy ma jiny vkus, preferuje neco jineho, jen mi prijdou na hlavu ty konstrukce kolem ni
113 – Přesně, to mě taky napadlo, Firework už je tak ohraná..
Stejně postoupí Zaujec
104: Šla do soutěže, ve které se takové věci dějí. Nevidím důvod, proč bych měla být „objektivní“ a mluvit o tom, jak za to, chudinka malá, nemůže.
Prostě mi zcela subjektivně vadí tak moc, až mě to samotnou překvapuje. Vlastně si nepamatuji nikoho, kdo by mi byl každým pohledem, gestem a mimikou tak strašně proti srsti, jako Teda kromě Petra Ševčíka :-)
Firework na rozstrel, uff, to neda nazivo asi nikto, tak aby to bolo ze „pecka“.
Tak tady půjde domů Kristýna… chjo
Blbě zpívaná pasáž: „Even brighter than the moon, moon, moon“.
94 – To není nic proti tomu, co zde loni někteří nakydali na hlavu jednoho kluka. A nemyslím Šepse.
Anku tu nikdo neuráží, jen se někomu prostě nelíbí, a píše proč.
Zaujec lepší. A taky by tam mohl zůstat nějaký chlap…
Kdyby nehrál dobře na kytaru, tak už je dávno venku. Hlasově nic moc, ale ve spojení s kytarou ok
Já také Annu moc neoblibuji, byla jsem z ní nadšená ve Feeling good a aji v duelu, ale přijde mi, že ted je to kolo od kola slabší a slabší…ukázala, co umí, a že umí, ale nepřekvapí. Osobně mám raději spíše outsiderské černé ovce, které se zlepšují a zlepšují a dovedu člověka tak překvapit, že z toho padne na zadek (Kristína Z). Anna mě prostě…nebaví. Jako ostatně letos dost lidí, nevím, zda je to tím, že jsou schopnosti celkem vyrovnané, nebo tím, že vše lepší už jsme stihli vidět.
To je tak jasné!!!!!!!!
Juraj je velmi dobrej. I když Chodúr to dal kdysi v divadle líp.
123 – já tu diskuzi po celém dni mimo pc nějak nestíhám, takže nevím, co se kolem ní tvoří za konstrukce…mně je jí líto kvůli těm pitomým sporům Rytmuse a Davida, stejně jako mi je líto Ivanny, ty holky si to nezaslouží, ať si pánové někde rozbijou hubu, ale netahají do toho ostatní
Souhlasím s VLT.. Ta holka se mi líbila, ale prostě po jejím vystupování je mi hrozně protivná, nepříjemná. Je to škoda, protože fakt umí, ale chová se jak fracek ;-)
Juraj je ale úplně stejnej jako na začátku, vůbec už se nevyvíjí. Měl zůstat v Superstar
VLT-Nevím, co myslíš jako extrémní protěžování. Seš na ni nějak moc vysazená, řekla bych zbytečně, Anna má krásnej hlas a je skromná a stydlivá, nevím, proč pořád melete o protěžování, pěkná kravina, blbost, zaujatost……trapné.
110: … No to vis, ze jo … a Vanoce budou v srpnu … :-)
111: … a chudinka … Ja ji tak lituju …
125 : přesně tak to cítím, jen jsem to neuměla správně pojmenovat…trefa…
125 VLT nakonec je to tak nejak, jak rikas, vlastne tve prispevky mi prijdou korektni, spis me prekvapuji ty zlostne vykriky. Ale to je fuk, to vzdy bylo, a vzdy bude. Kaslu na to.
Nevím jestli Juraj překvapí, Kristýně se to aspoň povedlo včera … ale co už
11O – mě jsi snad zmínil omylem ne, dnes jsem na Annu neměla žádný příspěvek, asi sis spletl nick
134, Rainman – Chodúr nikdy v divadle Milowa nezpíval..
Vojtkova skupina mi přijde nejmíň zajímavá. Ale přímo určitě postoupí ta bárbína Poulíčková protože tam zpívá nejlíp.
aaa prvni miniprekvapeni pro me… cekal jsem postup daniela primo…
vo Vojtkovom time sa te nevyvija dobre :(
Jsem ráda za Markétu, ale raději bych k ní chtěla Kristínu.
že by konečně Dan vypadl?….
barbora byla docela jasná na postup, měla o zhruba 1500 více shlédnutí na webu
škoda, tak Báru bych oželela
146- To není Superstar tady jsem nějak nezaznamenal ještě 13 leté uječené, kolabující fanynky.
Chúďa Kristína.
Tak snad alespon jedno prijemne prekvapeni dneska bude … :-)
Falešné v hloubkách. Výšky pěkné, ale intonačně nejisté.
To je prostě neuvěřitelný – už zase dopadlo divácké hlasování PŘESNĚ PODLE TÉ ANKETY NA NETU! Zatím to takhle vyšlo pokaždé, nachlup přesně – KROMĚ MINULÉHO TÝDNE, kdy to dopadlo přesně naopak! Tak jak je to krucinál možné?? :-((
Nevím, jestli bude překvapení, na konkurzu byl s tou písničkou Mrózek super…
Teď jsem zvědavá na taktiku-nechají si jednoho z mála kluků nebo Vojtek zvolí svou oblíbenkyni…
Mám pocit, že Mrozek, ach jo, půjde dál
Postúpi Dan.
152: Nikdy bych nevěřila, že to řeknu, ale skoro mi ty uvřískané pubiny chybí. Publikum mi připadá stejně leklé jako většina vystupujících.
Tak Dan postoupí. Kdyby takhle zpíval i v jiných kolech.
falzety ma teda chlapec tak tak…
jinak u kristyny bohuzel nemoc je jasne dana a asi ji dame papa…navic by vojtkovi nezbyl kluk
Mrozek hlasově už na víc nemá než co předvedl..
161- Jo taky mi chybí, to byla aspoň sranda hlavě u Haricha jedno pondělí když málem vypadl :D
Kristina Z. si vybrala tazke susto, ale dala to. ak ju Pepa vyhodi, budem smutna. ona je pre mna naj v jeho time.
Mrozek kalkuluje so svojim vyberom, ide na istotu
Ach jó
ach jo
Daniel to dal velmi dobře. První, nebo druhé vyslovení slova „apologize“ zlé, pak už OK.
Škoda, Kristína z toho týmu byla nesympatičtější… Dneska soutěž přišla o 2 Kristýny, škoda.
Logický ale správny výber. Ahoj, Kristína, nech sa Ti darí.
Škoda ji.
Do prdele s Mrazikem … :-(
Jsem zklamaná. Přála jsem jí postup.
Mám pocit, jakoby Pepa s Kristínou dopředu mluvil, že kdyby ta situace nastala, tak že ji kvůli zdravotnimu stavu pošle domů.
Sakra, ale je jí taková škoda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
Kristina zo srdca dakuje Vojtkovi, hned potom co ju vyhodil. to je zlata baba a je mi VELMI luto, ze ju uz v sutazi nebudem pocut :(((
173. Mrazik? vyborne, priliehave :D
Dan vypadne příště, škoda Kristínky, je moc krásná a příjemná.
taky je mi to líto,Mrózek mi začíná neskutečně vadit.Strašně kalkuluje,ale to už od začátku-hry na city mi fakt vadí
Tej prvej Kristíny mi nie je ľúto, už len preto ako sa v podstate nepríjemne ksichtí, ale Kristínu Z. som mal veľmi rád, úžasná sympaťáčka. Škoda, Pepo….
příště spíš čekám vyhazov Báry
Takže Bára postoupila přímo? Jsem ráda, včera jsem jí (po tom, jak jsem tu všude četla, že to byl muzikál a měla by vypadnout) poslala hlas. Kristíny je mi trochu líto, ale někdo vypadnout musel.
jak to bude příště? postoupí jeden a o dalším bude rozhodovat kouč nebo to bude jen na divácích?
Tina neumí správně vyslovit nejenom HYUNDAI, ale i RIHANNA.
Kristinu bych si ještě ráda poslechla. Nevím, jestli by se dala za 14 dní dokupy. Snad je dobře, že vypadla, než si odrovnat hlasivky, je to tak asi lepší.
183 – Příště už zpívaj všechny týmy najednou a postoupí vždycky jenom jeden z každého týmu, zbylí dva rozstřel a kouč rozhodne..
7. FINÁLE
V každém týmu jsou tři soutěžící. Vystoupí zpěváci ze všech čtyř týmů. Poté startuje hlasování, které potrvá noc a den.
7. VYHLÁŠENÍ
Moderátor vyhlásí soutěžicího z každého týmu, který v rámci svéskupiny získal největší počet hlasů a postupuje do dalšího kola. Zbylí dva soutěžící od každého kouče zazpívají a kouči vyřadí jednoho zpěváka ze svého týmu. V každém týmu tak zůstanou dva soutěžící.
186 – děkuju :-)
Tak teď se aspoň dozvíme,kdo má největší diváckou podporu…
184- s tou výslovnosti to neprehanej. Rihanna s h je u nás už vzita. Beyonce taky většina vyslovuje bejonce a ne bijonsej :-D
134 a 144 – V Divadle Komedie se přece bojovalo o postup do živých kol SuperStar…
190 – „Bijónsej“
http://www.hlasceskoslovenska.net/clanek/147-hlas_ceskoslovenska_18_dil_kralovna_rozstrelu_byla_sesazena_z_trunu
Viq – vzdávam sa veštenia bez tej guľe…ani si ju nepožičiam…nech sa deje to, čo sa má
chápem tie výkriky odporu, hnevu atď…
Anička to otvára…ono vraj všetko to, čo sme potlačovali pred smrťou sa vyplavuje…
a potom je ten výdych…a SME TU NAHÍ a už nepotrebujeme žiadne ochranné zrkadlá…
Motýlek – čo je lepšie pre teba? On, Ona, Ono?
nie som bébé ale -bé-bé-
194 – bože moj… tak to je jasné predsa… :-D čiže si chlap ako hora bébéčko, je tak? :-) Napiiiišš že áno…
Ale aj tak už mám saliho, vieš?
MD tromfol dnes Rytmusa. pustil sa do Anny aj v Rozhodnuti. na prenose po jej vystupeni mu to nestacilo. klobuk dole pred Rytmusom, ze sa dnes ovladal a MDymu nepri..ebal :))))
Sklamem ťa Motýlek, pozrela som sa a nie som chlap…takže saliho ti prenechám…
Kristiny je skoda, libil se mi jeji hlas a bavila me vic nez Nikoleta, kterou bych ozelela pri prvni prilezitosti:-)))
no teda, mne sa ešte viac páči
keď je to 3 v jednom alebo 2 + 1
ale to ako si to napísala akoby som počula jedno žieňa…a ona je na ony…takže to moc jasné nie jel
MD mě neskutečně zklamal. Měla jsem ho,když ne alespoň za trochu inteligentního, tak alespoň za 50tiletého muže s životními zkušenostmi. Ale je to sebestředný hlupák.
Môj milý Motýlik, Ty u mňa postupuješ vždy napriamo. Aj bez SMSiek. :-))
A Tvoja slovenčina je krásna, na môj hriešnu. Som na Teba pyšný (to je aj u vás vybrané slovo po „p“, však?).
Ja by som oželela Bárby…ale Žilina je veľké mesto, moje rodisko…
bola som jednoznačne za Kristínou ale keď spieval Dan, tak ma zaujala farba jeho hlasu…doteraz som si ju nevšimla…plne pohltená A.
a ono to už bije do očí, že rovnomerne vypadávajú Slováci a Češi
skúsme to tu trošku prekopať a „predať“ svojich favoritov…určite som si niektorý strom nevšimla pre iný strom…les je krásny, keď je prirodzený a to je len vtedy keď je každý strom „iný“
sali – ďakujem velmi pekně… :-) Ja už tie vyjmenovaná slová až tak nepoznám, a vieš, že slovenské neviem ani po A? :-DDD
191, Rainman – Jo, to je jasný, ale Chodúr nikdy nezpíval Milowa. Pokud tvůj komentář č.134 chápu dobře a to tak, že srovnáváš jak zazpíval Ayo Technology Juraj a jak Chodúr.
Ako to, že nevieš po „A“: hneď prvé je: Anyčka. :-)
bébéčko, tak to jsem ráda, dva už bych …. no nic… Tady je to hlavně o zpěvu… :-)))
ja mam uz z tych neprezitych textov alergiu. v kazdej jednej Superstar sa to riesilo, ak niekomu nebolo co vytknut. spominam na Helenku Zetovu ako vlani Petrovi Sevcikovi odporucala, aby si nasiel dievca, ktorou by si mohol vyjst do prirody a tak …. aby viac precitil text (v tom case tiez nemala partnera)
ale nikdy (aspon si nespominam) aby niektory porotca cital preklad anglickeho textu tak dlho, ako MD, aby potom zahlasil, ze na toto je primlada . prislo mi to ako predlozenie listinneho dokazu na sude :)))))))
sali – jo vlastně! Annyčka dušička…. krásná písnička…
196 dolly – mne v tejto „hre“ Rytmus aj MD pripadajú hrozne nemotorne – skoro ako deti. Kým kritizoval iba Rytmus Ivannu, myslel som si, že už nemôže byť niekto iný neschopnejší hrať zlého než on. Ale včera a obzvlášť dnes sa potvrdilo, že MD nezaostáva…
A vôbec: poďme radšej kriesiť Viq-a, myslím, že to dosť schytal, je mi ho pomalyviac ľúto ako Aničky.
Viq? Ako sa máš?
208 v plnom znení takto:
Annyčka, dušyčka, nékáášlýýý,
aby ma pry Tebe nenááášlýýý.
(Tzv. záhorácká slovenčyna).
dolly – já jsem si myslela, že předčítá nějaký text z bible, že se už načisto pomátl…. :-)
Tak to sa véééľmi mýlite, dievčatá moje, on to náš MD čítal celé z ťaháku.
Viq bude časem v pořádku… To chce týden relaxace a dva tři týdny rekonvalescence… Kdyby potřeboval pomoc, tak já věřím, že si nám řekne….
Viqu, ideš prekopávať tú diskusiu…? a predávať? svoju favoritku?
No nič, autorita MD sa ti rozpadla…však to je dobré…bola i tak falošná…
193 Jackolo – Juraja by som neoznačil za jedného z najlepších spevákov v súťaži, ale za jedného z najmuzikálnejších súťažiacich.
Kristýna včera zaspievala Bílou imho výnimočne, minimálne za ňu by si zaslúžila postúpiť, lenže dopláca hlavne (a doslovne) na anticharizmu.
Kdeže, nepovie si o pomoc…takýto zalezie, v brlohu si to vylíže a ide znova do boja…
na zaciatku tohto vlakna sa riesilo, ze (okrem inych), Vlado a Scalex vraj nadrzuju Anne. no ja si spominam z minula, ze prave Scalex umiestnil Anicku na posledne miesto a Vlado tusim na predposledne. takze aj ked su tito rekapisti subjektivni ako kazdy jeden clovek, v tomto pripade sa nemenovany diskuter myli, alebo stratil pamat.:D nastastie vsetko je na webe:D
Ivanne sa dostalo ocenenia dost, ked spievala Houstonku, Scalex ju hodil dokonca do titulkov, ze vsetkych zvalcovala..
iste sympatie k Anke maju obidvaja, to je pravda, ale na to si treba zvyknut. ja som sa musela zmierit, ze vlani mali inych favoritov, na tom mojom vytykali kazdu hnidu :)) dokonca Vlado sa raz vyjadril o Petrovom ucese, ze ho ma akoby prave vysiel zo zjazdu KSC :DDD, takze prvenstvo v ozivovani komunistov pri hodnoteni ma DJ Vlado a nie Rytmus :))))))
217 dolores fakt? :-DDD to si nepamatuju :-D
213 – Vy ste si ma súdružsky-mušketiersky ochránili bez toho, že by som vás o to poprosil. A som Vám za to vďačný…
Mimochodom, odkiaľ máte najradšej ruže? Z povodí řeky Svratky a nebo z Venezuely? (Trochu nemiestny žart, nemusíš reagovať)
219 – pro mě modrou… :-)
nemáš zač děkovat, to bysme se tu uděkovali!
já už budu pomalu přát dobrú noc…. :-)
ajo – už chápu tu Venezuelu…. :-)
209- sali, odkazujem Viqovi, ze taketo sutaze maju kratku zivotnost, uz 2 tyzdne po sa na vsetko zabudne :))) pribudne nam ale oblubeny spevak a stratime posledne iluzie o prajnosti v soubiznise :))
Snažím se nenadržovat nikomu, ale samozřejmě moje články jsou subjektivní a může se stát, že se mi někdo ze soutěžících zalíbí opravdu hodně a je to pak v mých textech znát. Ale já nechci, aby moje texty byly bezpohlavní a korektní, nemám rád tu korektnost, která jde v poslední době tak daleko, že ve třech mušketýrech musí být jeden mušketýr černoch, jeden běloch, jeden asiat a jeden indián, přičemž by tam měl být i gay a polovina mušketýrů by podle kvót evropské unie měly být ženy. 8^)
Anička je mi sympatická, její vzlykavý hlas se mi líbí, její muzikálnost taky, ale myslím, že 5-6 písniček po sobě by mi bohatě stačilo a víc bych asi nevydržel. O dost víc se mi začala líbit Kristína Zakuciová, která je na tom bohužel zdravotně tak, že kdyby pokračovala, tak si odrovná hlasivky. Přišlo mi, že se na svém odchodu s Pepou tak trochu dohodla. Škoda, začala mě hodně bavit a možná by došla daleko.
U Ivanny jsem ocenil její špičkovou techniku. Když to srovnám s tím, co před nějakými 2-3 roky předváděla v SuperStar (včetně zákulisního chování), tak je to nebe a dudy. Fakt na sobě zamakala. Jiná věc ale je, že já nemám rád (a netajím to) americkou pěveckou školu. Tj. takové ty všelijaké Whitney, Mariah Carey, Beyoncé a další zpěvačky s černým šmrncem a tunou kudrlinek v každém tónu. Čili ani Ivanna není moje srdcovka, protože ona k takové muzice tíhne.
Ve Hlase nemám nikoho takového, jako byla loni Gábina Gunčíková, do jejíhož hlasu jsem se zamiloval hned na začátku a drželo mě to stabilně až do superfinále. Je tu teď několik zpěváků a zpěvaček, kteří jsou dobří, někteří dokonce výborní, ale výborných zpěváků jsou všude haldy a já pátrám spíš po někom, kdo by byl ještě něčím jiný. Anička to trochu splňuje, z vypadlých to podle mne mohla být ještě Lucie Dobrovodská.
223 Scalexi a co Simona Feherova? O_O
Pokud si někoho pouštím stále dokola, tak je to Anička /nejvíc to s Luckou/ a pak Juraj…, a Miloš jak zpíval s Adamem…
Dnes jsem si znovu pustila tu vychvalovanou Nikoletu a opravdu nechápu, co je na tom pěkného… Těch slyšitelných nádechů je tam moc a dělá to pokaždé.., navíc je ten hlas moc hrubý, neženský…, tak jako ona celá…
223 – Tiež som čakal, že spomenieš Simonu Fehérovú, prípadne Hnilicu…
Gunčíková se mi ovšem taky nelíbila… Já jsem jí nefandila…
dobrou noc všem… *
Rozšiřování chladné lidské blbosti, všeobecné hloupnutí, úpadek, normalita podvodů a falšování, rozpad. Vždy to tak skončí.
Ne, nežijeme na konci dějin, to jen tento systém došel na konec své cesty. A není tam království. Jen propast, na jejímž dně čeká nová naděje.
Hlas ČS přinesl něco dobrého (zasvěcení ví), ale jedná se definitivně o úpadkovou show…
226 Hnilica u me nic, ale za objev Simony jsem moc rada. Nijak neprozivam, ze tam neni, ale kdyby byla, je to muj jasnej favorit. Pro me Anicka taky neni na delsi poslech, ale ze ma velkej talent, to vidim :-)
ja som si okrem Anny pustala dost casto spolocny song Rytmusovcov. malo to smrnc, uplne ma to vzalo, vsetci ma tam ocarili, najma Nikoleta a Anna, ale aj Juraj bol skvely. je to velmi nadupany tim. myslim, nieco taketo Nikolete pristane, a nie Queen..
218-Bel urcite :))
225 – mně se nelíbí její hlas, ale myslím, že to dala dobře, rozhodně mnohem líp, než jsem čekala.
Viqu, nie si ty nahodou obcianskym povolanim kazatel? :))
232 – Snad jen tím občasným :-))
Není potřeba bible, ani kazatele, abychom viděli pravdu.
Pravda nám neustále padá na hlavu. A ani to nestačí.
228 – Viq, tak si ma vyplašil. Znelo to tak, že sa mi nutkalo zakričať: NEODCHÁZEJ, PŠÍTELY!!
Až teraz som sa dostal prvý krát k spoločnému songu Rytmusovcov, a súdim toto (čuj hlavne ty Viq, aby si to mohol použiť v nedeľnej kázni):
Len ten, kto urputne nechce, nenájde na Aničke nič nové.
234 – Ne ne a ne…
Budem bojovat do posledního muže, do posledního náboje a posledního bodáku, do posledního kousku země a do poslední kapky vody.
Tak se mi zdá, že začínáme být obklíčeni. Ještě to chce zkontrolovat periskopem.
Stále je o co bojovat.
Kdo začal jako první používat výraz „touchdown“? DJ Vlado, nebo Scalex?
235 – Jo, Anka mě v tom už napoprvé z telky příjemně překvapila. V rukách dobrého stratéga (jako kouče v Hlasu) je to tutový vítězný materiál. Kdyby se tu show místo těch nizoučkých půtek, krátkonohých taktik a falše snažili pozitivně zlepšit a zatraktivnit, udělali by líp a setkali by se s úspěchem. Taktika hnoje je levňoučká i odpovídajícím způsobem účinná.
Jinak dnes tým muzikálového pivního „rockera“ Vojtka přišel o hlavu, nohy a bůhví co ještě spolu s jakoukoli reálnou šancí na celkové vítězství.
Plakat nebudu.
237 – Jako první byl určitě Mark Holden :)
Ještě jsem ale DJe ani Scalexe neviděl udělit ‚grand royal‘ touchdown, i když je pravda, že i Mark ho za celou dobu použil jenom jednou a to po tomto vystoupení http://www.youtube.com/watch?v=E6Va66Cciwc
Možná vám připadá, že se MD a Rytmus nechovají k některým soutěžícím dobře a s dostatečným respektem – ale může být i hůř. Třeba před chvílí ve velkém finále amerického The Voice si Christina Aguilera při proslovu jednoho soutěžícího, kterého fakt nesnáší klidně psala něco na mobilu :D http://distilleryimage0.instagram.com/d3946c9698af11e19e4a12313813ffc0_7.jpg Aspoň nějaké vzrušení v tom letošním slabém ročníku :D
RAINMAN: mám pocit, že jako první ho použil Lukáš Franta.
http://krasna.nova.cz/clanek/hlas/v-hlasu-skoncily-obe-kristyny-vime-proc.html
236 – STÁLE JE O CO BOjOVAT….myslíš tých 100 000 alebo niečo iné máš na mysli
VITAJ MEDZI ŽIVÝMI…vrátil si sa až z toho dna alebo si zaváhal?
Nejvíce se to povedlo Kristýně Daňhelové a proto by měl vypadnout Juraj, ale Rytmus si ho oblíbil a je ještě slovák a kluk. Je mi líto že vypadla Krystína D.
245 – 100 000 euro!!! Čest, peníze, sláva, moc. Vím, je to málo.
Já fakt neváhám a nejednám podle toho, odkud zrovna fouká vítr. I kdybych ve věci zůstal sám, nic se nemění. Jestli se mýlím, rád shořím v pekle!
Zdravím čtenáři a diskutéři,
nemůžu se s Vámi o to nepodělit. V Británii běží aktuálně šestá řada Talentu a dnes večer se tam vyskytla 11letá dívčina, která se hodně blíží k Drew z X Factoru. Stejná píseň a stejně krásný vystoupení. A proč to dávám sem? Pač si myslím, že kdyby Anička U2 dala takhle tak by bývala byla královnou večera.
Tady je video, Molly Rainford:
http://www.youtube.com/watch?v=WhOi3hVSbps