Finále Česko Slovensko má talent 2011 vyhrál Atai Omurzakov
[singlepic id=2970 w=420]
Vítězem se stal Atai Omurzakov. Gratulujeme do Kyrgyzstánu :)
Ano, několika měsíční úsilí hledání toho největšího talentu v rámci Česko Slovensko má talent 2011 se chýlí pomalu ke svému konci. Dnes večer na TV Prima a TV Joj uvidíme rozuzlení. Bude to někdo ze zahraničí nebo se přeci jen prosadí někdo z českých a slovenských zástupců i když jejich talent není tak oslnivý? DJ Vlado, který vám zítra přinese rekap finále již šance jednotlivých finalistů shrnul. Teď uvidíme jak se jeho odhad moc bude lišit od konečných výsledků. A jak to vidí čtenáři Panáčka v reality show?
Jak viděli šance soutěžících čtenáři před začátkem přenosu:
1. Atai Omurzakov
2. Adéla Ferencová
3. Stevie Starr
Finále, jak hlasovat
Stevie Starr
[singlepic id=2963 w=420]
Ladylicious
[singlepic id=2962 w=420]
Diana Kalashová
[singlepic id=2960 w=420]
Strýc a synovec Jo-Joo
[singlepic id=2961 w=420]
Tomáš Buranovský
[singlepic id=2964 w=420]
Eva Burešová
[singlepic id=2965 w=420]
La Gioia
[singlepic id=2966 w=420]
Segment
[singlepic id=2967 w=420]
Adéla Ferencová
[singlepic id=2968 w=420]
Atai Omurzakov
[singlepic id=2969 w=420]
Anketa: komu jste POSLALI ve finále SMS?
ČeskoSlovensko má talent
Podobné články
- Máte talent? Přihlašte se do ČeskoSlovensko má Talent 4
- Miroslav Sýkora, další semifinalista ČeskoSlovensko má talent (video)
- Česko Slovensko má Talent 2013, 3. casting: Koktavý zpěvák překvapil
- Talentovaný zpěvák Mirek Sýkora v Superstar (video)
- ČeskoSlovensko má Talent 2013: 1.casting! Foursome are awesome! (rekap)
Diskuze k článku
Nějako mě to celé přestalo zajímat, je tam moc pištících děv, na můj vkus, budu raději koukat na Kajínka. Starra a Ataie si pak pustím na netu. Navíc určitě vyhraje Adéla, což by mě vysloveně nakrklo.
Doufám, že vyhraje Segment. Jen zas vůbec nechápu tu dramaturgii. Máme finále, a co víme o osobách soutěžících? Skoro nic! Kde jsou nějaké velké profilové rozhovory, zákulisní informace, bulvár??? Zase se to prokaučovalo. JOJ měla aspoň magazín, ale Prima??? A ostatní mediální partneři???
Nie som si ista, ci Atai ma este nieco v talone. Vacsina mu predpoveda vitazstvo, len aby dnes nesklamal.
Dolores pokud nechces cekat, tady tovystoupeni pravdepodobne predvede dnes
http://www.youtube.com/watch?v=jnK4a5gHRrg&feature=fvst
Jinak popreju hezky vecer a padim na TV:-))
Tak náš najväčší bulvár už pripravil úderku a bojuje proti tomu, aby vyhral cudzinec:
http://img.cas.sk/img/4/gallery/1087332-img-novy-cas-titulka-titulka-nc-nc-titulka-nedela-nedelnik-27-11-2011-27112011-271111-20111127.jpg
Hm. Tak já jsem přece jenom čekala nějaké překvápko,jakože ještě tihle navíc nebo finále až jindy, a nakonec asi nee :-( Jinak přeju Ataiovi nebo Segmentu. Jsem zvědavá,co předvedou všichni a je mi docela líto,že už to končí, nějak to uteklo.
stevie zahajuje? hmm…
omg zas ten preklad!
Tak Stevieho jsem s tou rubikostkou nepochopil!!!
STRIP
…a teď něco pro nás s cedarinem… :-(
11 – jojo, zrovna jsem na vás dva myslela, těším se na vaše komentáře ;-)))
Prachař to popletl. Nedávno bylo 100 000 eur 2 500 000 Kč. Tím že koruna oslabila, už je to (ve směnárně Exchange) 2 570 000 Kč, a ne 2 400 000 Kč.
…jak ta jedna v tom medajlonku schválně vyvalovala ty kozy…
jen mi tady chybí cedarin, hned bych si sufražetky líp užila
Steve musí mít v břiše trpajzlika! Jinak to fakt není možný! :-)
A Jaroušek nám zase podsouvá, že militantky jsou nejlepší taneční skupina, co tam kdy byla…
…vystoupení tak do levnějšího kabaretu / bordelu… Už ty úbory…
to teda byl cajicek…
nuuuuuuda
Za tu Amy moc děkuju, Lucko, to byla Adele :D
já na ty děvenky nechci být ošklivá, ale třída z jakékoliv střední školy tohle nacvičí za pár týdnů lépe
Lejdylišs děs a běs. Zřejmě usoudily, že čím barevnější, tím lepší, ale pro mě to byl chaos na entou. Aleš Lamr by podle nich mohl malovat obrazy!!!
Ze by Slavik nespal jen s pornohereckama?
Kajínka jsem bohužel viděl a znova ho opravdu vidět nechci. Takže i vzhledem k té bídě mám puštěný Talent :)
Aha, takže Dijanka má naučenou jednu písničku. Gratuluju.
Dianka to zpívá fakt nádherně, procítěně…
Tohle rve uši…
25 – V BGT je běžné že ve finále zpívaj zpěváci to co zpívali poprvé ;)
Dianka mi rve uši. grrr…..
Tak Stevie dnes děsná nuda a neoriginalita a Dianka se v tom zpěvu dneska dobře plácá :-D Ladilicios jsem ani neviděl a momentálně Talent poprvé za jeho dva roky vypínám a pustím si jenom vyhlášení abych byl v obraze jak to čechoslováci podělali :-P
Standing ovations nebude?
ujíždělo jí to, nebo je to moje neznalost?
26 Myslíš jako, že už procítila ten pocit ležet vedle mužského těla??? :-))))
dianka celkem solidni… ma to v sobe… parkrat to teda slusne ujelo ale jinak celkem dobry
Jak, rve uši? Vždyť to bylo čisté…
Kalashová dnes výborná!
Hodnocení poroty opět zase spousta keců kolem, jen aby se nemuseli vyjadřovat ke zpěvu.
Dianka zazpívala hezky, i dyž ty výšky trochu drhly, ale i tak byla výborná.
35: Jak čisté? Umečené to bylo až hrůza…
32 ujíždění byla umělecká licence …
Taková holčička – a tak neskuečně mohutný impresivní tón. … I am your LAAAAADYYY…
Ta Diana byla absolutně příšerná, tahalo to za uši šíleným způsobem. Škoda, že nejdou posílat záporné esemesky. Už bych jí poslal aspoň deset!
Diana zpívala hezky, ale bohužel mám dojem, že má naučenou jen tuhle písničku
horsi je, ze za 5-6 let se zaradi do dlouhe rady pubertaku z kterych nikdy nic nevyrostlo velmi pravdepodobne…
jak muzem hodnotit 9ti lety dite?
No jo, bez autotune jí to prostě nejde :-P
Zaujalo:
TV Nova: Kajinek – TV Prima: CS ma talent
TV Markiza: Slunce, seno, erotika – TV Joj: CS ma talent
Markiza to krapánek TV JOJ pustila, ne? :)
Dianka teda dnes strašná…..tak raději šup na hřiště, nebo teda když už , tak do nějaké ZUŚ naučit se zpívat.
Bylo to falešné! Doufám, že nevyhraje, to by byla ostuda!
Komu jste ve finále poslali SMS?
Adéla Ferencová (70%)
Ehm, wtf? :D
Jaký mají všichni finalisté čísla . já že to ukazují jenom u těch co vystupují.Je to trošku nespavedlivý když to mají takhle to hlasování a neukážou u všech ty čísla
Mně to teda uši trhalo. Párkrát ji to vcelku slušně ujelo, občas dotahovala tóny a to, jak se týrala při výškách bylo absolutně šílené … takhle si strhá hlasivky dřív, než se zpěvem skutečně začne.
Stevie pobavil a Dejdar ještě víc.
S barevnými děvčaty je Slávik totál mimoň, páč nejlepší taneční skupina je Mighty Shake :o)))
40 :))
Zatiaľ na FB, najväčší ohlas (počet likeov) majú Ladylicious.
…. a můj táta je brácha od mý mámy…..
Ježíši ne, ty zvířata prosím ne :-( Chudáci.
tak jo-jo vyborni fakt skveli…
54 :DDDDDD
zvířata – nevkusné, nechutné
davy příbuzných na pódiu – samoúčelné
vystoupení – chaotické, spíš jen na efekt
Režisér a střihač by zasloužili nakopat
kluci jsou výborní a jejich příbuzenský vztahy mě pobavily :-D
Jo Joo: pět jakýchsi polovičatých zárodků „triků“, nic víc… na vesnici do cirkusu asi dobrý.
Co vám tu vadí ta zvířata? To je kolikrát úžasné, co dokážou…
Jo-jo si mohli ty šelmy odpustit. Navíc tam k ničemu nebyli. Dobré by to bylo i bez nich…
62 – divoká zvířata patří do přírody, ne do rukou lidem. Když se ti to tak líbilo,můžeš mi vysvělit význam tý vystrašený pumy v kleci? Nebo toho, co vláčeli v ruce? Kvůli tomuhle cirkusy se zvířaty 100x 1000x ne, pro mě prostě nikdy. Neobhajitelný.
62: A co ukázala třeba ta puma? Že umí obcházet v kleci? Nebo ta slečna nahoře? :)
proc proboha vec od rihanny? a jeste takovou uspavacku…
Falešný!!!!!!!!!!!!
a on fakt neumi zarvat :-D
teplý vzduch…
Hele echo a dvojhlas
Proč nezpívá něco známého? Třeba Hotel California – to by k němu sedělo. A hnusné tričko, chybí klobouček…
Božínku, Buranovský se nedá poslouchat, když jsem každý týden v obležení X Factorů. :-D
Hrozný ..
65 – doplnění scény, atraktivní kulisy – to to bylo pro mě…
65 Slecna ukazala ze je rada nahore ;)
A zařadil tam aj to ubrečený vibrátko kristovanoho … Přehodnocuju Dianku, nebyla nejhorší :o)
Tak Tomášek dnes jak na přehrávce 3.ročníku 1.cyklu základní umělecké školy……
72 – :-))) nápodobně
Panebože, prý čistota, dal tam tak 4 čisté tóny, kníkal….
72 – tak, tak :-)
Tomáš dneska hrozný :) ještě k tomu dost mrvil text a na to jsem háklivej :D ale jinak se mi docela líbí jeho barva hlasu, se správnými písničkami by to mohlo být dobrý ;) …
74: já bych raději kvalitní vystoupení, klidně i na holé scéně…
A ještě k Diance. Ona není špatná. Ale já myslím, že dojela na výběr songu. Já úplně nesnáším, když si nějaký zpěvák či zpěvačka v Talentu vybere song z castingu, tudíž v této obří mašinérii, vidíme člověka pouze třikrát a z toho dvakrát v tom úplně samém hávu. Takže výběr songu do finále znovu z castingu je pdole mě vražda. :-D Ale Dianka je mladá, talentovaná, přesně hodící se do tohoto typu soputěže, ale musí se s tím umět pracovat. A to dle mého u nás v Talentu lidí neumí ač odvádějí obrovský kus práce.
81 – Přesně, další z řady soutěžících v talentovkách, který dojel na výběr písničky. On by zněl moc hezky, ale s úplně jiným songem. :)
V té nižší poloze byl chvílemi falešný a vůbec se mi v té nižší poloze nelíbí. Ctělo to trochu vygradovat, trochu „zařvat“, silný hlas. Dejdar měl pravdu.
Ladylicious? Takže choreografie. Pěstí doleva, pěstí doprava, kop doprava, kop doleva, zatřást prsama, zatřást zadkem, nasranej pohled do kamery č. 3 a pořád dokola. A když je to finále, tak tu největší drsňačku nastrčíme jako Marylin Monroe. Sorry, ale kdejaká transka je větší ženská.
A ve finále se z toho Jarovi ohrne a prohlásí je za nejlepší skupinu. Ó, jak překvapující. Zdravím JUDra a všechny soudné lidi!!!
Pro mě je zatím nejlepší borec na ČT1: Bohdan Pomahač má skutečný talent! Tomu bych poslal esemesku ihned.
86 – :-D :-D :-D no konečně, už jsem si říkala, kde se flákáš ;-)
87 – :-))) Souhlas.
86 zdravím a zároveň už se pomalu (po pár vystoupeních) i loučím až do další soutěže (co to bude?)
Tanecnice – kde nic tu nic – ani ta svetla uz nebyla co byvala – ziiv
Dianka – mecici kuzle
Jo Jo – trapny nic, velice nejiste a jakoby rozcvicka se spoustou rodiny k nicemu a obrovskym logem
Ten zpevak – protivny ton hlasu, stale ve stejne rovine, ke konci uz jako kolovratek co nedokaze vubenic navic nez tuhle polohu ( i kdyz ta mu sedi jaks taks dobre)
ta porota je fakt nesoudna, kdyz to tak clovek posloucha…kazdej je podle nich nejvetsi talent, hotova hvezda nejlepe zabalit a poslat do vegas… neni to hloupy?
No, lepší song si fakt vzít nemohla .. :/ Atai to má v kapse :))
Ajaj, Evička to nějak neudýchala…
Eva není zpěvačka k zahození, by se spíš hodila třeba do toho x factoru nebo superstar, ale proč si proboha vybrala tenhle song? V komerční soutěži, na komerčním kanále a na tak malém rybníčku jako j česká republika se musí útočit jedině komerční písničkou !!!!!!!
Eva Burešová? WTF
Ty tanečnice s Evou by měli před přenosem cca 50x prohnat kolem Incheba arény…..
Eva dnes nuda……minule zavýjala jak šakal, dnes o nic moc lepší…..
tak Buresova prekvapive vyborna!
Burešová: nuda! Špatný.
A co to bylo za písničku? Já to neznám :-(
Eva…. mno, pro mě taky nic moc, na Beyoncé prostě nemá. Chyběl tomu ten pořádnej šmrnc a náboj….
100 – Beyoncé – Deja vu
Dejdar Slávika dobře utřel :-D :-D :-D
Burešová není špatná, ale pro hlasování zabito na všech frontách snad kromě o číslo menšího korzetu. Ale třeba vyhrát ani nechtěla
Zatím jen Stevie Starr a kluci z Jojoo zaujali, ostatní nuda.
102 – díky, a stejně jsou pro mě nejlepší (zatím) moderátoři :-) Jako skoro pořád.
E. Burešová začátek dobrý, ale pak se nějak ztratila a bylo to potom celkem nudný.
103: Ale hovno!
104 – Naprosto výstižné, pro hlasování úplně zabitý !!
Tomuto sa hovorí premrhaná šanca… najskôr sa absolútne zbytočne prihlási do Talentu namiesto toho, aby počkala na The Voice alebo Xfactor (prípadne SuperStar) a potom si vyberie takúto skutočne non-mainstream pieseň, s ktorou proste v Československu zaujať nemôže…
Produkcii sa songchoice prvý a posledný krát podaril s malou a veľkou Adélkou (Adele) a Rolling in the Deep a odvtedy je to šliapanie do stále hlbšieho a hlbšieho bahna…
Nie… taliansky opera-like Elán prosím nie o.O Ja to fakt asi tento rok vypnem a ani nechcem vedieť kto vyhral…
La Gioia – super. Výborný výběr písně – to je skutečný hit…
La Gioia… nuda… navic tuhle pisnicku nesnasim i v originale.
Nevim proč, ale začínám se bát aby La Gioia nevyhráli… to by bylo fakt zlý…
Páni operní pěvci jsou falešní až běda. A to nemám hudební sluch. Fail.
ajajaj, společně jim to fakt neladí…
Pánové opět falešní
Ti tři huš huš. To fakt nemusím.
bych si dal radsi nejakou smes arii z nejlepsich oper nez tohle…
Taky nemám sluch a taky se mi to hodně nelíbilo. Ale porota stojí,tak tomu asi nerozumím :-(
Já jsem nadšený, přesně můj žánr. S chutí půjdu na jejich koncert…
Falešní byli už v semifinále a stejně postoupili… proto se dneska bojim.
Já jsme ročník 1989 a myslím, že italské mutace různých hitů letěly před mojim rokem narození !!!! Koho to může z mé generace oslovit?
Falešní dohromady. I sólový zpěv všech tří byl falešný. Ale docela fajn.
Jsem si vždycky myslela, že záměr úpravy písně je ji posunout někam jinam – dopředu. Tohle co předvádí La Goia jsou úpravy ve stylu Eva a Vašek
velmi špatná kopie Il Divo…..falešné jak čert
Neviem, kto dal to trio dokopy, ale spoločne im neladí ani jeden tón, navyše určité časti refrénu vyzerali, ako by naschvál spievali falošne…aj to je umenie.
Ti tri operaci – nevim proc ale kdyz zpiva kazdy zvlast je to fajn celkem, ale jak zacnou spolecne tak to tak neprijemne taha za usi, je to neprijemne, zni to falesne a ani na zlomek sekundy nezapadnou do sebe a – NELADI jim to dohromady!
Tak rada bych jim fandila a rekla, ze to bylo skvele, ale to proste nejde – ten mecive rezavy trojhlas je proste spatny
Jejda, tak strejda už je posílá za prvé do Vegas a za druhé za Carrerasem, nooo…hm….uf. Asi se v tom fakt nevyznám.
125 – a co se ti na té úpravě nelíbilo? Vždy_ť to bylo krásné…
127 – presne
Ta porota se dnes úplně pomátla, nebo to mají ve scénáři, tohle vychválí?
vsimli jste si, ze Slavik zna Carerase?
Mám pocit, že asi slyšíme úplně něco jiného než porota, protože oni jsou ale totálně nesoudní. Já už čekám jenom na Ataiho, protože ten mě snad nezklame, jinak finále zatím nic moc.
PYCOOOO!!!!
Judře – Eva s Vaškem mají také mnoho užaslých obdivovatelů a valná většina lidstva je považuje za mrvitele prvního řádu.
Mam pocit ze ti tri v zakulis prodavaji bible a kdyz si ji nekdo nekoupi zapali mu auto a daji uriznutou konskou hlavu do postele.
136 – ale málokdo umí vysvělit proč vlastně… To je to…
137 rofl
La Gioa – chvílema jim to ladilo, ale většinou spíše ne
Zatím nejlepší jsou moderátoři :)
Eva Burešová má potenciál, ale toto vystúpenie nebolo to pravé-orechové. Dúfam, že ju uvidíme aspoň v X Factore.
138 – kýč jak bič, hudebně umělecký posun o 30 let zpátky a to vůbec nezmiňuju provedení
Tak La Pyconella dnes nejlepší.
Zdravím Áju, desiree, pimpu…..úďu…
Tyhle pánové byli tuším dva roky zpátky v USA Talentu a jsou tisíkrát lepší jak celá la Goia !!!
http://www.youtube.com/watch?v=8MY8O-ViJGA&feature=related
zatial ma NIKTO neohuril, aest aj Starr bol slaby dnes
kdyby slo hlasovat pro La Pyconella… mozna bych i nejakou tu kacku uronil!
Status ČSMT na facebooku:
Teď nás napadlo. Pan Knor, který zahřívá publikum při reklamních pauzách, by mohl začít vystupovat s Bolkem Polívkou. Jen si to představte – Polívka Knor :D
xD
Zrovna u Segmentu mi extrémně chybí bulvární informace…
Segment jsou naprosto obyčejná kapela, kterých jsou v českém rybníce desítky a věřím, že na Slovensku je tomu podobně. Hrozně nudné skladby, zlatí Mako Mako z minulého roku.
….houslista dnes navíc fakt sexy… :-)
149: taky si myslím, ale to v podstatě platí na většinu finalistů :)
Segment: dobrá a zajímavá „písnička“.
Umí ti Segmenti také něco víc, než jen mlátit hlavama?
tak verim tomu, ze ten Segment by tu teda mohl po republice jezdit a koncertovat…jako urcite jo!
Ufff… Ještěže už je konec! Podobný styl mi tu duní barákem celé dny!!! A navíc – zmalovaní chlapečci jsou e-e… :-(
O vystoupeni Segement lze s jistotou rict jenom to, ze tisicovkam trinactiletych divek zvlhlo pradlo a Judr ma erekci. Zbytek nestoji za zminku.
Zlatí čeští Silent Stream of Godless Elegy. Kam se na ně nějací Segment hrabou http://www.youtube.com/watch?v=5lhSnEliuQA
tak Dejdar to teď zabil :D
152: Ale Šmajdovo „Loneliness“ je lepší.
Segment – nuda, nuda, nuda – pár zmalovaných chlapečků dobrých tak leda na vesnickou zábavu a stejně by je tam polili pivem. To je teda dneska úroveň. A nechápu, proč se jich ta kravka Bílá furt zastává.
Technicka… Co to ma stlejda na krku? Image? :-/
155 – já zmalované chlapečky vůbec, ale v tomto případě tenduju dělat vyjímku… :-)
Ten segment – skupina kamaradu z pokojicku, kteri si neco zkopli z netu a nacvicili vcera. Hlavni zpevak ma slaby hlas, celkove vsichni pusobi jako panaci – pokus o parodii neceho… cinska kopie neceho uz drive zkopirovaneho – bez stavy a nuda…
krom tech linek kolem oci nic vyrazneho.
Hromada duneni a kde nic tu nic… Na obalku Bravicka mezi ostatni „ikonky“ ok, ale vic ani tuk
Tie Ladylicious boli o nicom, ja nemusim ziadne tanecne skupiny, ale proste, co na nich porota videla, ze im dala SO, tak to mi nejde do palice :D Buranovsky dnes priemer, snad Eva este ako tak dobra, len song si vybrala antikomercny v nasich pomeroch. Dianka – patri do mini talent sou :) uvidime, co adelka predvedie. na nu sa vylozene tesim ako aj na Ataia
Segment – moze byt, ale nejdem sa z nich pos…
Jestli si nikdo zaslouží vyhrát tak Pyco s Kubou !!!
Moderátoři výbornýýýýýýý
Pyco a Jakub do Vegas! ;-)
Dneska moderátoři zachraňujou co se dá. Jinak zatim těžká nuda.
Takže Adélka teď přidá něco, co odkoukala od Starra a na konci svého vystoupení spolkne Jara Slávika a vyplivne Martina Dejdara.
Segmentů jsem za svůj život potkala desítky – na vesnické zábavy dobrý
tak další songchoice na zabití? Na čem ta produkce jede??
Adelka se nám zhroutila – chudák dítě
Adelka začala dobře;)
co je s Adelkou ???
A teraz konečne došlo na dôvod, prečo deti nepatria do zábavného priemyslu… aj keď to nerád priznáva, strejda mal pravdu :(
Ano, Adélka potvrzuje, že dětičky do soutěže nepatří, i kdyby zpívaly jak cherubín! Hlavně, že ji tam slávik nakonecv procpal na úkor Harnacha…
Tak Adélka mi připomíná Hollie Steel z Británie má talent 3 :) Je sice místama falešná, ale je odvážná a její hlas se mi moc líbí. :) A konečně pořádnej mainstream. :)
a proc jim nedaj zpivat neco aspon trochu primereneho veku?? dyt ta holka s tim akorat sekne po tomhle…
Jako fakt sorry, ale Adélka vypadá, jako když jí celou dobu vykrmovali a dnes přivedli na pořážku.
Děti do šoubyznisu nepatří
Proč navlékli jitrničku do metalických šatiček kolem špíčků se obepínajících??? Jinak falešné až běda…
Adelka se mi líbí daleko víc než Diana. Ale vlastně nevím,jestli je dobře, že takhle zpívá devítiletý dítě :-(
chuderka ako je dnes mimo :(((
Ale bylo to setsakramencky falešný :(
Tak Adélka se mi teda líbila mnohem víc v semifinále. Ten úvod jí imho dost rozhodil…a ani ta písnička neni zrovna nejjednodušší… no, jsem zvědavej jak se dneska umístí, tipuju že bude vysoko..
Adélka zpívá o dost líp než Dianka, ale doufám, že si lidi snad díky tomu začátku uvědomí, že takovéhle dítě prostě v podobných soutěžích nejen nemá být, ale hlavně nemá vyhrávat. Zvládla to nakonec, klobouk dolu, ale chudák dítě, které tam evidentně cpou akorát rodiče
Škoda slov, jak to bylo falešný!!! Ale aspoň byla sranda.
Obleček na hovno, začátek na hovno, místy docela pohodička, rozhodně se mi to líbilo víc než Dianka, dává dobře dlouhé tony ..
184 – Nemuzes mit v zadnem pripade pravdu. Na Blesku jasne pisou: „Adelka se do toho pořádně opřela a zpívá neuvěřitelně.“
No, pokud někdo slyšel naživo Katy Perry, tak tohle bylo setsakramenstky dobré. Jasně, falešná místa tam byla, ale to měli dneska naprosto všichni zpěváci. Mně se prostě její hlas líbí, na to, že je dítě, je neskutečný.
Adelka bola dnes v nejakej tazkej treme alebo co. Slavik ju chvali, ale asi z lutosti. Ja ju povazujem za velky talnet,a le dnes to proste nedala.
Ta písnička vypadá dost jednoduše, ale je hooodně těžká.
Segment – průměrná vesnická kapela,navíc zmalovaná, nechápu, tohle NE
Adélka – vše již řečeno, dnes blýskavá zhroucená a falešná jitrnička
Prečo jej dajú preboha song, ktorý ani Katy Perry live nevie zaspievať bez toho, aby hrozilo, že prvých 10 rád dostane akútnu nevoľnosť.
http://www.youtube.com/watch?v=Az5iTHp-sY4&feature=related
Na druhej strane- pokiaľ ona dostane dobrý song ktorý sa hodí jej hlasu, dokáže to zaspievať neuveriteľne. Produkcia dnes zabila výberom piesne už štvrté číslo. Ďalšie dve sa výberom zabili samé… aaah
Krom všeho okolo mi dnes Adéla přišla i nějak mentálně zabržděná.
164 – dolores – antikomerční? Ta písnička byla od Beyonce a jeden čas to hodně hrálo na diskotékách a v rádiích :)
Perry ji dává, akorát na playback, protože pokud zpívá živě, tak je to razantní rozdíl.. Proto jsem se zděsil, když si ji vybrala..
Nemam rada tu piesen od KP a pre Adelku sa nehodila. radsej mala dat zase nieco tahave od svojej menovkyne Adele.
Adélka mi minule přišla daleko lepší, ale dnes jí hraje do karet nepovedený začátek aneb „chudinka malá, tak to jí pošlem hlas“
Nejvíc hlasu teď urve Atai. Jako tradičně poslední vystoupní večera.
Adéla Ferencová – co k tomu říct? Právě kvůli těmto protěžovaným dětem se na tyto pořady nedívám. Dnes jsem udělal výjimku, ale asi jsem to neměl dělat. Jediný skutečný pěvecký talent byla vloni v Talentmánii Patrícia Janečková – a kde je jí konec? Vydala CD a nikdo o tom neví, v tak obtížné soutěži jako je Superstar se objevila výborná GG a jak skončila ve slavíku? Prý 28! Tak to je vrchol!
199 Ájo nestraš
Lucas, pisala som, ze antikomercne pre nase pomery. Resp. som mala na mysli tento druh programu, kde cielena vzorka divakov su domasedi, co na disco nechodia. A v radiu som to nepocula. Imho si mala vybrat nieco chytlavejsie do finale. ;)
Zrovinka mi skončil Kajínek a při pročítání komentů si říkám, že jsem udělala dobře. Mám takový pocit, že vystoupení Adély bylo jen pro opravdové sadisty. Nejspíš se na ně ani nepodívám ze záznamu, takové hovado zase nejsem, nemám potřebu sledovat trpící děti.
Říkám si, že ten dnešek je asi fakt absolutně zabitý, když mě ani Atai nebaví…
Monika, ty si vizionarka? :)) Alebo si to proste vedela, co dnes zatancuje :D
Nedokonceny robot s vykloubenym krkem a pseudoumeleckym podtextem. Mam koprivku.
Atai to má dobře nacvičené, je za tím vidět dost práce. Škoda, že nedal něco originálního jen pro ČSMT.
Atai -vynikající!!!!! :)))) Konečně dnes večer zážitek!!!!
no na Ukrajině to měl teda Atai lepší.
A tak se stalo, že československou show vyhrál Kyrgystánec. :(
Bohužel :D komu ty prachy dát?? Ehm, nevim.. nic mě nebavilo, zabitej talent, moc dobře věděli, proč to urychlit :D
Dnes naozaj zbytocne straveny cas s televiziou JOJ :D
Souhlas s Jarem. Po celou dobu vystoupení Ataie jsem vzpomínal na Patrika Gluchowského ve Velkém třesku. A já se ptám! Nepostoupil Patrik jen proto, aby jsme nechali vyhrát Ataie?
Aatai – pekne celkove scenicky, ale spis to ukazalo, ze nedokaze prijit uz s nicim novym, zajimavym. Jen s jinym pozadim a pribehem – nic navic jakoby uz nedokaze- nema co nabidnout opakovane ( natoz v Las Vegas :))
Imrvere to same jako od zacatku…
211 Kyrgyz, slovo Kyrgystánec je pitomost, stan V Turkmenistan, Kyegyzstan a pod je něco jako národ, nebo stát.
Nakonec to třebas vyhrajou Jo Joo, bůh ví, kolik si těch cirkusáků nakoupili simek :)) nevěřím, že do toho hlasuje hodně obyč lidí = )
217 – na tom neco bude
Tohle vystoupení Atai je jeho technicky nejslabší, kdyby nebyl příběh, tak je to bída. Funguje taky většinou jen na první zhlédnutí. Ale dnes jediné co mělo nějakou úroveň. To jsme dopadli
zdravím známé, a komu teda přejete vítězství když ne Adélce? Jediný letos skutečný talent, který stál za povšimnutí…. Ještě cirkusáci byli dobří… :-)
Já to vždy říkal: „Zlatá Talentmanie!“
tak jsem ataiovi poslal sms… nedalo se odolat, akorat teda nevim proc moderatori u nej neprecetli cesky cislo, grrr
Konečně řekla ta kravka v porotě něco pravdivýho – i kdyby tam dneska Atai jen stál, tak pro mě je vítěz. 10 esemesek to jistí.
1. Stevie Starr
2. Strýc a synovec Jo joo
3. Atai Omurzakov
4. Segment
5. Adéla Ferencová
6. Diana Kalashová
7. La gioia
8. Ladylicious
9. Eva Burešová
10. Tomáš Buranovský
Na fcb talent nahodil anketu a jednoznačně vede Atai = )
Michal, taky jsem Ataiovi poslal SMS. Z finalistů si zaslouží nejvíce vyhrát. A Jaro se už skrytě těší, jak s ním udělá štěstí v Las Vegas. Se zbytkem si to nepochybně představit nedokáže :)
214 – co takhle se podívat na YT co na svých vystoupeních nabízí onen chudák nepostoupený Patrik
Tu Katku Koscovu si mohol Slavik dnes odpustit. Nahodou sa jej v polsednom case dost dari na dzezovej scene. Hudba ju zivi od Superstar, aj ked nevypredava haly. Ale na klubovej scene sa presadila, nasla si svoje publikum. Tak nech jej da Jaro pokoj. Jeho ustrednou ideou je len na kazdom zarobit.
sunicko tak to jsme uz s moji zenou 3…
nevim jak komu, ale me to atmosferou trochu pripomelo lonske vystoupeni dae men…
Za mě: 1) Atai, 2) Stevie (ano, je to smutné, když mluvíme o Česko Slovensko má talent!), 3) Jo-Joo (a přitom mě to vůbec nebavilo), 4) Adélka (už jenom proto, že KP to na koncertech střílí hůř jak ona dnes), 5) Buranovský (a mě to fakt vůbec nevadilo), 6) Dianka (nuda), 7) Segment (zklamání ročníku), 8) Burešová (špatná písnička, hodit si tam nějaký známý flák (Jar of heart nebo Someone like you), mohla být v TOP3), 9) Ladylicious, 10) La Gioa.
Moje smska letěla ke Steviemu a k Ataiovi. Ať to vyhraje aspoň jeden z nich.
Tak v té rekapitulaci mi Adéla přišla obzvlášť tragická.
Rekapitulace mi bohatě stačila. Starr, cirkusáci a Atai, to jediné se dalo koukat. Retro-lesby se zdály ukrutné, Segment rovněž, La Gioa též. Nejslabší Adélka. Bylo to tak úděsné, že nevytasím ani jitrničku. Chudák holka. Jen jsem se ujistila, že pídit se po celém výstupu nemá smysl.
227 – dík, už jsem viděl
Letos je to strasne slabe a nezachranili to ani sikovni cizinci, ani cirkusacke cislo … Ale brala bych nejaky sestrih Pyca a Kuby.
Tak na tom FB je to zaujímavé (1. Atai, 2. Ladylicious, 3. Segment)
Na Ataivých vystúpeniach vidno tvrdú prácu, dokáže fantasticky spojiť hudbu, tanec a celé divadlo okolo toho. Neviem či mu niekto s tým pomáha, ale ak je na všetko sám, tak klobúk dole.
No, nevybral bych si. Jako Stevie je třeba fajn, ale je na něm vidět, jak to prostě bere jako rutinní vystoupení. Jó, kdyby se třeba na začátku rozbrečel jako kulička, tak bych mu to možná i přál.
Myslel jsem, že aspoň Atai zapůsobí, ale svoje vystoupení v porovnání s ukrajinskym talentem spíše degradoval než upgradoval. Zdálo se mi, že změnil hudbu, masku, kostým, efekty … bohužel vše k neprosěchu celkové show. Asi se zaleknul toho, že už pár vteřin po jeho postupu média zveřejnila, co nám předvede, tak to narychlo změnil.
V Las Vegas ma nejvetsi sance uspet prave Stevie Starr. Protoze prokazatelne polyka.
I když bylo Ataiovo vystoupení o něco horší než v semifinále, pro mě je jednoznačně nejlepší z celé finálové desítky a jasný vítěz. Smsky sice neposílám, ale on je pro mě výjimka.
Další originální talent je možná Stevie, ale přece jen…. tanec je pro mě estetičtější než vyvrhování věcí :D
Jinak všechno nuda nuda nuda, možná Jo-Joo ještě měli nějakou úroveň, ale cirkus obecně nemusím, takže smůla.
Poslala jsem sms Ataimu, dnaska jediný výborný představení. Lucie to řekla dobře. Kdyby se měl stále od vystoupení k vystoupení posouvat mílovými kroky dopředu, myslím že to ani není možné. Jednoznačně je z finále nejlepší a národnost vůbec neřeším, přijde mi to ubohý.
Jusuf, takových je, co polykají, a do Vegas je to neposune:-)))
233 – Ale zas tak strašné to nebolo, nechápem ako sa dospelý človek môže takýmto štýlom odbavovať na malej holčičke… naozaj komplexy sa dajú riešiť aj inak ako na verejnom fóre urážať malé deti.
Podľa mňa je to aj napriek tomuto failu (spôsobenom neskutočne otrasným výberom pesničky, ktorú v talentovej šou ešte nikto nikdy nikde nedal aspoň trochu počúvateľne a vyhýbajú sa jej aj všemožní autori coverov na Youtube) jeden z najväčších talentov tohto ročníku… Rolling in the Deep od nej bol proste a jednoducho objektívne vynikajúci výkon.
Výsledky ankety na facebooku…
1. Atai – 1090 hlasů
2. Segment – 207
3. Ladylicious – 204
4. Jo-Joo – 93
5. Stevie – 90
minulý týden ta anketa seděla přesně….
nechat vydělávat operátora a Primu z prachů za mou SMS fakt nebudu. Moje pořadí –
1 Atai,
5 Starr,
11 Jo joo, 12 Burešová,
20 Buranovský, 21 Adélka, 22 Dianka, 23 Segment 24 La Goia 25 děvuchy
Peter, vy jste skutečný hňup, který nechápe smysl obyčejné, ne příliš komplikované věty. Raději nikde nic nepište, ztrapňujete jen sám sebe.
Taky jsem poslala hlas Ataiovi. Koukla jsem se na YT na toho Patrika, a Atai mi přijde lepší.
245 – ale to som len zosumarizoval to, ako ju nazývate vo všetkých diskusných príspevkoch po celú dobu súťaže… posmievať sa deťom za ich vzhľad a nazývať ich „jitrnička“ patrí naozaj maximálne tak do 5-tej triedy ZŠ.
1. Atai
2. Jo-Joo
3. Stevie
4. Eva Burešová
5. Diana Kalashová
6. Ladylicious
7. Adéla Ferencová
8. Segment
9. La Goia
10. Buranovský
Peter – naprostý souhlas…. díky za to, cos napsal.,… Ty komenty na její adresu /Adélky/se ale daly čekat….
Vyhraje Ataj – at si vyhraje.
nelibi se mi ale ,ze je to CESKO SLOVENSKY Talent a vyhraje cizinec, pozvany produkci Talentu a podstrkovany nam jako neobjeveny talent, ktereho prihlasil nahodou kamarad z CR…. a to ostatni kolem :(
Ach jo, a teď ten příšerný duet Karla s Bílou! Grrrr…..
Peter, s člověkem vaší intelektuální úrovně nemá smysl diskutovat a cokoliv vám vysvětlovat. Škoda času. Jednou možná vytáhnete svoji hlavu z vlastní zadnice a dohlédnete za obzor omezenosti. Ovšem já na to čekat nehodlám. Již nejsem nejmladší, a tak svůj čas užiji k rozumnější činnosti. Pěkný večer ani dobrou noc vám nepopřeji. Tak snad jen „omezenosti zdar“!:-)))
vyhodit, playback!!
LB + KG samozřejmě playback
To je neskutečná kráva ta Šmatlavá… :-))))) Peter nedej se…
Naivně jsem si myslel, že to Lucie dá s Karlem naživo. Hnusný playback. Scéna však nádherná.
Otylie asi ma spatny den.
Motýlku, ty komenty nebyly dnes ode mě, nenechte se mást. Ne všude, kde stojí jitrnička, je můj „podpis“. Jestli se vám můj dnešní příspěvek na adresu Adély zdál nepřiměřený, jste neobjektivní a předpojatý motýl.
těch svíček … jak na hřbitově.
a potom má v týhle republice proběhnout nějaká hudební „revoluce“, když za vrchol pořadu pro teenegery je považováno vystoupení Gotta.
Ten playback je strašnej, Tak nějak to potrhuje kvalitu letošního Talentu po talentové stránce. :(
Nějak mi uniká význam té písničky….horká novinka to zrovna není,navíc na playback :-( To už je nutný cpát Gotta všude jenom proto,že je to on? Ale on už by to možná naživo nedal :-((( Scéna fakt hezká,ale kdyby se Lucka trochu pohnula,tak jsme mohli vidět konečně něco zajímavého za celý večer.
Vždycky u těhle scén ať venku nebo u nás mě zajímá, kterej chudák musel zapalovat ty svíčky. :)
No, zatímco soutěžící by playback vážně potřebovali, zrovna tihle dva umí natolik /neposlouchám je, ale všecha čest!/, že si můžou naživo zpívat kdykoliv a kdekoliv.
Nejlepsi a nejpovedenejsi je letos SCÉNA TALENTU!!!!
Hlavne to technicke zazemi a ti co tvori scenickou choreografii a souzneni prvku realnych a tech na projekcich a svetlech!
Ten duet (na sileny playback) ukazal co tohle dohromady dokaze – vytvorit jakoukoliv scenu naprosto uveritelnou bez rusivych elementu. a behem zlomku sekundy uplne jinou!! dechberouci!
Za podium tleskam! Lepsi nase reality show jete nevidely!
Otýlie Šmatlavá:
6/11
Dnes velmi mile překvapila pějící jitrnička Adélka
31/10
Bylo mi té nebohé jitrničky doopravdy líto.
25/10
Moniko, když mě je té jitrničky skutečně líto.
Jediné výsledky pre „jitrnička“ a site panacek.com pochádzajú len a len od vás. Dobrú noc prajem :) A končím OT lebo už asi robím adminovi pekné nervy :)
258 – já se s tebou nemíním ani hádat ani vybavovat, neuznávám tvoje názory a fertig… Pokud někoho budeš takto urážet jako Petera, tak se akorát ozvu na jeho obranu, toť vše, vůbec se se mnou nezdržuj…
Taky vás štve to jejich přetáčení? :D
Peter, nemusel jste lovit v tak hlubokých vodách, stačilo číst dnešní komenty, ne více než pár desítek minut staré. Ale to je vedlejší. Váš problém je v tom, že vidíte a vnímáte jedno jediné slovo, podstata sdělení vám uniká. Opravdu doporučuji, abyste se spíše věnoval četbě Honzíkovy cesty a podobných děl, neboť přesně této úrovni odpovídá vaše schopnost porozumění textu.
pozn. Adélku k jitrničce poprvé přirovnal JUDr – 181, Otýlie tímto slovem pouze přemostila.
264 – Ja by som dokonca povedal že by to ťažko hľadalo konkurenciu aj na svetovej úrovni. Celá produkcia, kostýmy , svetlá, rekvizity, ozvučenie, grafika na paneloch a najmä neuveriteľné pódium, ktoré prekonáva snáď len to v tohtoročnom US X Factore… mnoho amerických a britských šou sa môže v tomto aspekte schovať :)
Prosím, osobní vzájemné umravňování vynechejte!
270- s radostí se podepisuju. Jen škoda, že ty talenty nemáme :D
Okkvp, již jsem zcela umravněná. Pokud vyrýpávám, nevadí mi, když se do mě někdo naváží. V opačných případech ano.
Kurnik sopa, to sem z toho talentu dostal chut na poradny uzeny veprovy kolinko, zabijackovou polivku a nebo poctivou tlacenku!
270 – souhlas.
Je skvele ze mysleli i na to zaplnit strop a neni ta technika videt- to tomu celemu dava ten smrnc a dokonalost. pusobi to jako jiny prostor, naprosto podrizeny a naplno venovany tomu cemu ma.
A jaký rozdíl v poslechu by byl, kdy to dal Karel s Lucií naživo. Dyk by to bylo totéž…
241: :-)))) napadlo mě totéž, jen jsem neměla tolika odvahy to sem umístit :-)))
269 – jitrničku vymyslel imho cedarin už v dřívějších kolech… Podobně sufražetky… Já se hlásím k militantní lesbě…
ten plejbek byl otřesnej, opět produkce zaperlila. Včera při slavících zpíval naživo i pan Neckář a to je prosím po mrtvici a tihle dva, to byla prostě ubožárna. A pokud to nestihnou nazkoušet, tak ať je tam prostě nedávají, to je prostě vrcholná neúcta k lidem!!!!
tak kdopak nám to vyhraje? cedarin a JUDr. jistě napjatě drží palce militantním sufražetkám a píšou jim děkovné vzkazy (hlavně vrchní roztleskávačce) ;-)))))
270: súhlas. Tá scéna, efekty, rekvizity absolútne dokonalé a perfektné!
278 – vyjadřovala jsem se pouze k dnešní diskuzi, všechny nečtu, nestačím.
Skoro se obávám, že jitrnička není z mé hlavy. Já dal militantní sufražetky.
Ostatně není to jedno? Ta holka má v devíti letech cca metrák živé váhy a to se jako máme tvářit, že zítra půjde přehlíku pro Gucciho nebo co?
280 No jasně, jestli militantní sufražetky s militantní lesbou Marylim Monroe vyhlásí za vítěze, tak bezesporu já a JUDr. stojíme v první lajně s kytkama :-)
Niko, to jinak nešlo, prostě první věc, co mě napadla:-)))
Pane doktore, neblbněte, cožpak jste neviděl nezvratný důkaz č. 265? Vyhledávač nikdy nelže! Dokonce si, pod tíhou důkazů, začínám myslet, že i to slovo samé jsem vynalezla já:-)))
Nemám problém s tím, že se vyjadřujete k její váze, ale s pojmenováním.
Cedarin – ahoj, nemusíme k tomu říkat nic… Jednak už to bylo tisíckrát řečeno a jednak je to zbytečné, ne? :-)
Tri cunici jdou… :-)))
Tak to je teda top 3!
Oni to nakonec vyhraji prodavaci bibli
já nestačím zírat, operní zpěváky jsem fakt takhle vysoko nečekala :-O
tak z tohoto jednoznacne jedine Atai… wtf!
No co jsem říkal, La Gioia v top 3…
285: esi to nebude tou naší zvrhlostí, Otylko:-))
Tak Atai to jistí:-))
uffff, tak aspoň, že tak
Uff….Tak snad vyhraje Atai
tak aspoň, že tatíci hned vypadli. těm jsem to nepřál.
Na La Goiu jsem skoro zapomněl, že existují a oni jsou v top 3
Pyco má excelentní ruštinu:-)))))
Tak to je šok, tohle by mě ve snu nenapadlo, ti operní pěvci. Ale někdo jim tu předpovídal úspěch. Nika nebo Monika. Vlastně ani cirkusáky bych nečekala tak vysoko, ač se mi moc líbili.
Překvapenííííííííííííííííííííí:-))))
tak to „A“ od Pyca bylo fakt ‚nenapadny‘
Čert vem že nie je Čechoslovák a že vystupoval v každom druhom štáte východneho bloku, on si to proste zaslúži :)
Operním pěvcům? Těmto? Nikdy!!!!! Vedle opery nikdy ani neprocházeli!
jsem ráda, že ač to málem skončilo jako pěvecká soutěž, tak první dvě místa neobsadili zpěváci :-)
Jóó, to bylo asi tou mou druhou sms!!!!! určitě
A tím jeho kariéra nekončí. Tipuju ho i na budoucího vítěze klání Největší Čech;)
Tak to byla Monika, já si vás dvě někdy pletu, co jste která napsala. Jedno vím jistě, Vy, Niko, jste ta zvrhlejší:-)))
Vyhrál zaslouženě! Můj hlas nepřišel nazmar! :-))
Nemají v Kyrgyzstánu nějaké výhodné suroviny, které by nám teď mohli po známosti dodávat? (já už jsem dlouho ze školy a z tehdy pamatuji jen specifickou kulturu)
Přála jsem to cirkusákům….
Top3 – velka ostuda!! Za tohle se jako ceska budu pred zahranicim stydet.
312 – Našťastie zahraničie má výsledky ČSMT asi tak …vieš kde… ako my máme výsledky Got Talent v Kirgizsku, ak tam nejaký Got Talent vôbec majú :)
Že teda tak trochu odbočuju, ale proč nevystoupili jako hosté vítězové první řady?
307 Nejvetsim Cechem je samozrejme Tomio Okamura, fyi
314 Viď? To bych si slastně zavrněla! :-)))
314 – protože by to nemělo víc testosteronu než militantní sufražetky :-P
314 – rozdíl úrovní by příliš tloukl do očí?
310 – co takhle jurty pastevců do pořadu JSSS? :D
Vyhrál můj favorit, takže spokojenost.
Co na to říct… Česko Slovensko je bez talentu http://mujaudiovizualniblog.bloger.cz/Cesko-Slovensko-ma-talent/Cesko-Slovensko-je-bez-talentu
Bila potrebuje vojet, kdo se hlasi? :-)))
319 – v tom případě spíš import Simonek a Dášenek tam
Někdo tady psal, že by to chtělo sestřich moderátorů. Jestli něco bude, hoďte link.
Tak uhodl jsem top 2 ( s třetím místem jsem se, pravda, trochu sekl ), takže spokojenost :)
ATAI zaslúžene, myslím si predviedol či už v divadle, semifinále alebo vo finále skvelú show.
Aspoň sa nebudú Slováci a Česi hádať, že to vyhral zase Čech alebo zase Slovák :-)
Moje pořadí pro tento ročník
1. ti co mají na starosti stavbu a provoz scény
2. moderátoři
3. Atai
4. ten, co udělal účes Lucie Bílé v posledním semifinále :)
324 to není tak jisté. Loni se rozhodovalo mezi Dea Man a Zázrivým, který ve skutečnosti byl třetí.
Dvě nové hrozby: Atai si koupí jadernou elektrárnu. Bílá bude v porotě i příští rok.
Ale bylo super, jak moderátoři ani porota nezapomněli vypíchnout, že to vyhrál cizinec a vlastně nejlepší z čechoslováků jsou kluci Jo-Joo
302: :-D
Překvapilo mě že tam nebyli mezi tři nejlepší Stevie a Segment. a vítězství je zasloužené
Malí kluci toho předvedli stokrát víc než ten Japonec nebo co to je…. Ten nepředvedl dohromady ńic…
332, je to porad dokola, vec nazoru a toho co se libi tomu a co jinemu.Myslim, ze jinak jste rozhodnout nemohli, jestli vitez ma cestu do Vegas. Cecha, ktery zpiva slusne anglicky, proti tem, co tam opravdu zpivaji? Deti od cirkusu ve meste plne hazardu? Tanecni skupinu, proti tanecnikum tam? Ne, musi to byt neco jineho, neco co nevidime vsude okolo, a ze to neni Cech? Jednat jste ukazali, ze slo o to,kdo je lepsi a jednak to ve Vegas stejne nikoho nezajima.
no mnel by to vyhrat cech nebo slovak otom je ta soutěž né? ale přeju to Diance Kalašové
Já jsem taky toho názoru, že to má vyhrát Čech nebo Slovák, je to show primárně pro nás a ne pro pozvané lidi ze zahraničí.
nada – které tanečníky myslíš? Ve finále nebyli žádní… Sláva vítězi, čest poraženým….
Mám radost z vítěze, i když bych radši Čecha, ale Atai si to zasloužil (a to to dnešní vystoupení nebylo zrovna nejlepší, nevadí mi, že využil to stejné jako na Ukrajině, ale bohužel ty změny to posunuly o 50% dolů). Jinak mám radost, že Lucka potvrdila účast ve třetí řadě Talentu, bez ní by to nebylo ono a znovu se potvrdila má slova, že ona u té show bude vždycky, zatímco tu mnozí se mnou polemizovali, že přece řekla, že už to je naposled. A poslední věc pro Suníčka: ta země se píše KYRGYZSTÁN, šokuje mě, jak to málokdo dokáže napsat správně. A když už to nevím, tak si to najdu na netu ;) Ale stane se.
Nechápu, proč se soutěž jmenuje Československý talent, když tam soutěží i cizinci!!!! Nicméně když už se to tak stalo a Atai předvedl to, co předvedl, jednoznačně si výhru zasloužil. Také bych vyčlenila zpěváky, ti mají jiné soutěže.
Jana – Možná proto, že se ta soutěž koná na území Česka a Slovenska? :) Nevím, prostě pravidla dovolují účast cizinců a je to tak všude (nebo jsem teda zatím nezaregistroval žádnou verzi Got Talentu, kde by to bylo omezené).
Tak se nám v plné nahotě ukázalo, že Československo prostě NEMÁ talent. Proto už nikdy víc, hlavně už nikdy víc strejdu Slávika a vřeštící hysterku Bílou. Pro příště si v klidu vystačím s tradičním British got talent, to má aspoň úroveň. Tyhle trapné amatérské napodobeniny od diletantské produkce si příště můžou strčit za klobouk.
Příjde mi docela dívný …..že když se ta soutěž jmenuje ČESKO SLOVENSKO má talent, aby to vyhral nějakej cizinec (atai omurzakov)…jestli ta soutěš bude i příšte mohla byse ta soutěž jmenovat jinak..!
308: Otylko, aspoň máte konečně rozlišovací indicii :-))
http://www.gorilla.cz/article/10896-esko-slovensko-m-talent-2-finle-a-vtzem-se-stv.html
Rekapitulace včerejšího finále v exkluzivním čase.
159 http://www.youtube.com/watch?v=wJtwhdD2APc
Náhodou jsem sem nakoukl,jste tady dobrá partička,dobrejch typoňů nemáte úctu před ničím a nikým.Vy opravdu češi jste,máte totiž správnou maloměšťácky českou náturu,to co nechápu nebo to čemu nerozumím nebo to neumím tak to zkrátka zkritizuju a to je mi potom fajn jak jsem jim to nandal,nebudu vám tady nic vysvětlovat ve vašem případě naprosto zbytečná věc,ale věřte,že všichni ty lidičky co tam byli a zůčastnili se toho velkého souboje který trval půl roku o vaše hodnocení nestojí,oni ani nevědí že existujete!A ať vyhrál kdo vyhrál byl to určitě ten koho si lidé vybrali a chtěli si ho vybrat,žijte si dálsvúj zbytečný život plný závisti,přeji vám ho
Ladylicious – tyhle cirkusacky povazuji za nejprecenovanejsi ucinkujici letosniho rocniku, bez fantazie, bez napadu, dva kroky doleva a doprava tot cela choreografie, hruza
Kalashova – upiskany a umeceny hlas mi rval usi, spousta falesnych tonu, nevhodny vyber pisne pro devitiletou holku, za me rozhodne ne
Buresova – neskutecna hloupost vybrat si do zabavneho poradu tak prisernou az neposlouchatelnou pisen, ani kdyby Eva zpivala jako Beyonce nemela sanci zvitezit, predem prohrany boj, navic pro me nudna seda mys
Stryc a synovec – preplacane vystoupeni, proc zvirata, klece, ohen, milion pribuznych….mnoho efektu, malo akrobacie, kluci imho byli nejlepsi v castingu, kde predvedli nejnarocnejsi akrobaticke prvky, vcera to prokaucovali kdyby pridali slozitejsi prvky imho mohli vyhrat
Buranovsky – pro me velmi prijemna barva hlasu na poslech, zde, ale veskera pozitiva konci, unyly nezazivny projev, mistoz pevu sjem sledovala deni kolem a v puli pisne uz ani nevedela co tomas valstne zpiva
Ferencova – priznavam bez muceni, ze jsem se na Adelku v tom hroznem outfitu, ktery zvyraznil jeji nedostatky nemohla koukat, kdyz jsem, ale zavrela oci tak jeji zpev byl mnohem snesitelnejsi a prijemnejsi nez zpev Dianky
La Gioia – naprosto prumerni operni zpevaci z kdejakeho lokalniho divadla, nicmene velmi vhodne volili pisen a pojali sve vystoupeni, takze jejich postup do TOP 3 jsem ocekavala, dokonce jsem tipovala druhe misto
Segment – v castingu me ohromili svoji pisni, ktera se bohuzel nakonec ukazala jako neprekonatelna, vcera to byl slaby odvar jen o neco lepsi nez semifinale, ale v konecnem souctu jen lehce nadprumer
Atai – vcera se mi jeho vystoupeni nelibilo a byla mista kdy jsem se nudila. o x trid horsi vystoupeni nez semifianle, tanecne velmi slabe, to i ten neumel z Nohy by mu po technicke strance nakopal prdel, ncimene v te slabote vecera, zlatemu hrebu vecera ocekavane prvni misto
Stevie – od zacatku muj nejvetsi favorit vcera zklamal, ocekavala jsem neco lepsiho a zazivnejsiho, bohuzel v teto discipline se toho asi moc noveho vymyslet neda, prvni startovni pozice, vlazna porota, tusila jsem, ze je po nadejich a ani ToP 3 nevyjde, nicmene to nic nemeni na faktu, ze je nejoriginalnejsim ucinkujicim snad vsech soutezi na svete, etzko najdu na Yt kopii a tu rubikovou kostku nechapu doted…
Je naprosto v pořádku že vyhrál Atai.V konkurenci naprosto nezajímavých dospělých zpěváků, ultra falešných dětských zpěváků, netančících tanečnic a jednoho komika (se zajímavým trikem – souhlasím) prostě musel tenhle skromnej kyrgys vyčnívat na plný čáře každým svým vystoupením a navíc o třídu.
Jediný další číslo který působilo zábavně bylo od cirkusáků z Jo Jo, ale to musí prostě člověk brát s rezervou, nebylo ničím víc a ničím méně než jen reklamou na zmíněný cirkus.
http://www.jenpromuze.cz/start/soky/9521-online-prenos-z-finale-cs-ma-talent
Tak jsem to včera zkouknul a i když jsem to neprožíval tak jako superstar, tak jsem z toho nakonec měl daleko lepší dojem než z celé slavné letošní superstar a s vítězem jsem překvapivě stoprocetně spokojený, je to neuvěřitelné, ale v této soutěži skutečně vyhrál ten co si to nejvíce zasloužil.
Moje pořadí:
1.Atai Omurzakov-I když byl až do včerejšího přímého přenosu mým hlavním favoritem Stevie, nakonec si mě stoprocentně získal a na svoji stranu definitivně přetáhl Atai. Jeho vystoupení bylo nádherné, tak efektivní a plné emocí, bylo vidět že to má vážně vymakané. Hrozně se mi to líbilo. Navíc Atai je tak neuvěřitelně čistý člověk, většího sympaťáka sem snad v životě neviděl a ten jeho úsměv, tím by mohl léčit lidi… jsem si stoprocentně jistý že celou soutěž vyhrál svou lidskostí, přirozeností, skromností, pokorou a upřímností. Neuvěřitelně skvělý člověk a pro mě jednoznačně nejlepší vítěz všech reality show u nás všech dob. Konečně sme si jednou v jedné soutěže po těch všech letech zvolili vítěze na světové úrovni, který opravdu bude mít v Las Vegas co předvést a který bude ozdobou naší země a je mi úplně jedno odkud vlastně ve skutečnosti je. Když tam nakonec zůstal stát s kluky z Jojo cirkusu, strašně sem si přál, aby to vyhrál Atai, ale tipoval sem na vítěze ty kluky, protože se mi ještě nikdo nestalo, aby v poslední dvojici ve které se rozhoduje o vítězství vyhrál ten, komu sem to přál víc. A ono se to najednou tentokrát stalo! prostě zázrak. Kluci Jojo byli evidentně zklamaní a ani by snad vítězi nepopřáli, kdyby je sám nešel obejmout, to se mi vážně nelíbilo a ještě víc mě to utvrdilo v tom, že vyhrál opravdu ten správný člověk. Kluky sice trochu opravňuje věk, ale za druhé místo by měli být šťastní, vždyť takovýhle úspěch u nich snad nikdo nečekal.
2. Stevie Starr- je možné že Stevie skutečně skončil v hlasování až devátý a nebo to pořadí vyhlašovali náhodně? Možné to ale je, protože šel vystupovat hned na začátku a to taky udělá svoje. Já ho mám na druhém místě. Sice nebyl tak dobrý jako Atai, ale i tak je to jeden z mála lidí kteří mě doopravdy zaujali a kteří mě dokázali neskutečně fascinovat.
3. Diana Kalashova-Pro mě je tahle křehká dívenka neskutečně nádherné stvoření a asi sem se platonicky zamiloval. Zpěv překrásný, pro mě nejkrásnější a nejlepší pěvecké vystoupené včerejšího večera. Ta holka má budoucnost!
4. La Gioia – mě se to prostě líbilo, skvělý výběr písničky, skvěle sehrané hlasy, že to bylo falešné můžou říct skutečně jenom ti, kteří nemají hudební sluch. Výběr písničky dělá hodně a ten byl skvělý a myslím že právě to je vyneslo až do TOP 3.
5. Tomáš Buranovský- pro mě je Tomáš skvělý zpěvák, jsou věci na kterých by měl ještě pracovat ale má hrozně příjemnou barvu hlasu a myslím že by se skutečně mohl stát českým Jamesem Bluntem, je to takový písničkářskovský typ. Píseň sice ani tentokrát nebyla zvolena úplně stoprocentně, ale bylo to na míle lepší než minulý Jackson. Poloha s kytarou mu sedí, vybrousit nedostatky a hurá do studia a nahrávat CD.
6. Kluci z Jojo cirkusu – klobouk dolů předtím co dokážou, cirkusáctví mají prostě v krvi, možná bych jim doporučil trošku víc skromnosti, ale bylo to i tak hodně působivé.
7. Eva Burešová- tak Eva bohužel dojela na naprosto otřesný výběr písničky, byla jednou z mých favoritek, ale včera bohužel totálně pohořela. Zpěvačka je skvělá, navíc moc krásná a sympatická holka, ale tenhle styl hudby mi absolutně nic neříká a jak je vidět, tak televiznímu divákovi taky ne. Pokud bylo vyhlašováno podle pořadí a skutečně skončila v hlasování až poslední, tak by mě to vůbec nepřekvapilo.
8. Adéla Ferencová – pokud se Adélka skutečně umístila těsně pod TOP 3 tak jen kvůli tomu že nezvládla emoce a lidím jí bylo líto. Silný příběh vždycky funguje. Pro mě zpěv naprosto průměrný, Diance nesahá ani po kotníky. Jednou by ale mohla být dobrá zpěvačka, neříkám že ne.
9. Segment – pro mě jednoznačně ta nejpřeceňovanější partička celé finálové desítky. Jejich vystoupení bylo otřesné stejně jako to minulé. Naprosto nevýrazná píseň jejíž refrén si už po jejím konci nemůže nikdo pamatovat. Hrozně přeplácané- ten zpívá, ten do toho řve, ten hraje na housle. Je to podprůměrná banda, kterou by vypískali i z každé vesnické tancovačky o půl druhé ráno. Nelíbilo se mi to vůbec. Navíc otřesně prvoplánová a pro mě naprosto odpudivá image. Adoraci Bílé za tuhle partu nikdy nepochopím, díky bohu že jim to vůbec nepomohlo. O tom že by udělali zrovna oni díru do československého rybníčku opravdu dost silně pochybuju. Vždyť jsou naprosto tuctoví, takových kapel je a daleko lepších…..
10. Ladylicious- taneční kapely nesnáším, nebaví mě a jdou úplně mimo mě a stejně tak šlo úplně mimo mě i tohle. Přistihnul sem se že vůbec nevnímám co se tam děje. Pro mě zcela jednoznačně nejhorší a nejnudnější vystoupení celého večera, ve finále neměly co dělat, to bych tam raději viděl Albertíka.
Jinak je kromě prvního místa samozřejmě úplně jedno jak se kdo umístil a vyhrál skutečně překvapivě ten nejlepší, ostatní není důležité. Jinak bych tomu pořadí v jakém bylo vyřazováno i věřil, jen mi trochu nehraje ten Stevie Starr druhý od konce…….
To Monika – plně souhlasím, ovšem až na dvě výjimky, a to:
Příliš tvrdé hodnocení Ataie – jeho vystoupení není jen o neustálém dokazování techniky tance, ale i o kompozici projevu, lyrickém ztvárnění a výrazu. A v tom ohledu nezklamal. Stevie nezklamal také, jeho kousky jsou vskutku neuvěřitelné a bylo tomu tak i ve finále.
Může mi někdo vysvětlit jak mohl Stevie Starr skončit v diváckém hlasování na předposledním místě? To taky vůbec nepobírám…..
Když si pustím 2 roky staré Diversity z UK Got Talent a srovnám s Ladylicious, tak ty holky jsou fakt zajímavé jen svoji krásou a jak je patrno z komentářů, i ta je pro mnoho velmi relativní pojem :)
DIVERSITY: http://www.youtube.com/watch?v=PtwVfJqBfms
Jitka: oni nepovedali, že vyhlasujú podľa poradia. Oni len povedali mená, ktoré sa nedostanú do víťazného battle. Stevie bol niekde na 4.-10. mieste, vyber si :)
Sice je pravda, ze behem prenosu Pyco s Pracharem nerekli, ze vyhlasovani je od 10. mista po prvni, nicmene ja si myslim, ze to moderatori cetli presne v tom poradi na jakem skoncili soutezici. Zahadou je jen Stevie Starr, zbytek by tomu odpovidal…Posledni Buresova, ctvrta Adelka, paty Segment, nic prekvapujiciho. Stevie Starr imho dojel hned na nekolik veci. Jednak nevdecna startovni pozice, zvlastni hodnoceni poroty – mela jsem pocit, ze ani nevedi co rict, navic velmi spatny medialni obraz Starr prezentovany jako profesional a podvodnik.
rafles – Tak samozdrejme, ze i pres ten celkove slaby finalovy vecer Atai i Stevie byli za hvezdy. Moje TOP 3 by byla Stevie, Atai, Stryc a synovec, to jedine jeste vycnivalo nad zbytkem. Atai i Stevie bohuzel meli velmi silne semifinalove vystoupeni, ktere jen tezko slo prekonat ve finale proto takove mozna az presprilis velke zklamani, ale oba jsou bajecni, to jiste ano.
Já tomu věřím, že Starr skončil devátý, startovní pozice splnila svůj úkol a navíc si myslím že byl favorizován až přehnaně a tolik fanoušků ve skutečnosti narozdíl od Ataie neměl. Taky nic nového nepředvedl, ty to všechny faktory dohromady zapříčínily předposlední místo. Ale co pořád je lepší být předposlední než být poslední……..
Aspoň že tu Burešovou Starr porazil, protože té se to včera opravdu hrubě nevyvedlo. Jinak si myslím že za poměrně vysokým umístěním Ladylicious a především La Gioia nestojí ani tak povedené výkony jako spíš dobře zmobilizované fankluby známých a příbuzných.
Koukám, že tady Segment perete po uších o sto šest, tak se taky k nim vyjádřím…. Naposlouchala jsem si všechny skladby co mají na bandzone a za mně dobrý musím říct. Progressive metal je styl, který mi je asi nejbližší, a jen dobře, že tady Segment je. Fandím jim, doufám, že pojedou dál v té své Vlastní tvorbě, protože metal je jen Vlastní tvorba, díkybohu….., s radostí si od nich koupím jejich cédéčko, které chystají a doufám, že je někde na fesťáku potkám. Držím jim palce, klukům.
Zapamatovatelný refrén ale od nich fakt nečekám :))), neboť tahle muzika není o lehce zapamatovatelných a už vůbec ne o refrénech. Refrén od metalu může chtít jen totální muzikový mimoň typu Jara Slavika. Když tohle v hodnocení zmínil, skoro mi vypadly oči, uši a všechno z hlavy. Hlavně, že mu na krku visel řetěz s lebkou. Směšné….. směšný celý Jaro.
Jediné teda čeho jsem si všimla bylo to, že jejich bubeník trochu nestíhal a chvílema byl mimo. A taky dost potlačený zpěv. Ale to jsou mušky, co se dají vychytat.
Musím se taky zapojit – v první řadě (a je mi jedno, že mě tu ukamenujete) nejsem spokojená s vítězem. A je to proto, že to není Čech či Slovák. Je to Česko Slovensko má talent, takže dle mého by mělo být v pravidlech, že tuto soutěž má vyhrát někdo z nich. Tady se stala chyba, prostě neměli být cizinci do tohoto pořadu vůbec puštěni. Mě to mrzí, že to tak vidím, ale pokud by se to jmenovalo třeba Nejlepší talent, tak ať si to vyhraje kdo chce. Takto to vypadá, že my talent nemáme, když to u nás musel vyhrát Atai.
Taky se mi nelíbilo, že celá porota pak uklidňovala kluky z Jo jo cirkusu slovy, že oni jsou vlastně ten největší talent Česka a Slovenska, protože jsou ihned za Ataiem. To je jim houby platné, když nemají ani peníze a ani možnost automaticky jet do Las Vegas. Takové rádoby utěšování je akorát na zlost.
Nejsem rasista, ale jde o princip – je to naše soutěž, měli tam být pouze naši lidi – takto by to Strýko a synovec třeba vyhráli. Bylo mi jich v tuto chvíli moc líto.
Jinak po stránce talentu – ano Atai si to zasloužil, má obrovský talent, dovede chytit za srdce, ale když nevyhrál doma, tak proč tady? Škoda mluvit. Ale přeju mu to, vypadá to, že je to skromný a milý mladý muž a doufejme, že se nezkazí.
Jinak – celý večer mi přišel fajn, dokud jsem si nepřečetla tuto diskuzi, kde většina na průběh večera nadává, ale já osobně jsem z 10 vystoupení neocenila pouze 3 a to Evu Burešovou, La Goia a Tomáše Buranovského. Ostatní mi prostě přišli, že předvedli to, na co mají a víc jsem od nich nečekala. Nejvíce jsem měla strach o kluky z cirkusu.
A Adélka prostě ukázala, že je opravdu malá holčička, její slzy jsem nepovažovala za hraní na diváka, aby posílal hlasy, ale prostě je malá a něco se jí nepovedlo, dostala strach, tak začala plakat. To děti dělají. A mě se moc líbilo, jak se moderátoři a porota zachovala.
A pro mě byli favoriti Segment – pro mě je to kapela, která by z fleku mohla jít do studia a vydat CD a jet na koncert, protože ti kluci to mají vymakané a promyšlené. Možná trochu ještě propracovat a vypilovat, ať mají jistotu, ale i tak jsou pro mě neskutečné talenty. Ano, tady někdo psal, že je těch kapel dost tohoto typu, ale sorry, já o nich nikde nečtu, neslyším, takže pro mě je Segment zjevení v tom nejlepším smyslu.
A to je asi tak vše. Další řadu bych si nepřála z toho důvodu, že se bojím, aby nám to zase nevyhrál nějaký cizinec. A Ataiovi doporučuju, ať se naučí česky. Má být za co vděčný. Pardon, ale je to tak. Ale ať si to užije a má se dobře, přeju mu to, ještěže má ten talent. Díky bohu.
358:Tohle že byl metal? Tak teď jsi urazila všechny opravdové metalisty. Tahle aprta při vší úctě zatím nemá navíc než být jen československou kopií Tokio Hotel, v tom má Slávik pravdu. Zatím u nich výrazně převládá image nad obsahem a je potřeba to napravit. Zpěv je totálně utopený v hudbě, je to celé hrozně překombinované. Chtělo by to dostat se do rukou nějaký profesionálům, sami si nejspíš neporadí. Nějaký potenciál tam možná je, ale myslím si že ho nedokážou využít. Zatím nejsou o nic lepší než průměrná zábavová kapela. Njede jen o refrén, ale ty písničky jsou samy o sobě totálně nezáživné a nezapamatovatelné. Těžko se může prosadit někdo kdo nedokáže zaujmout ani písničkou. Byli hodně favorizovaní, ale nakonec skončili až pátí, to taky o něčem svědčí. Svoje fanynky si asi nešli, ale moc růžově to s nima nevidím.
Mě například přijdou všechny ty písničky Segmentu úplně na jedno brdo a ani jednu si už nepamatuju, všechny na vlas stejné. A to není dobře.
malé štatistiky v sledovanosti: http://www.csmatalent.sk/novinky-ostatne/clanok/cesko-slovensko-ma-talent-najsledovanejsi-program-jesene.html
359: Já tě chápu, jenže pravidla účast cizinců umožňují a proto já s tím problém nemám a je vidět že většina hlasujících taky ne. Já se za žádného českého patriota nepovažuju a proto mi účast zahraničí absolutně nijak nevadí. Protože co si budeme povídat Atai i Stevie Starr byli to nejlepší co letošní talent nabídnul a jejich úroveň byla o několik tříd nad ostatními. Jsem raději že za nás jede do Las Vegas světový Atai než zase nějaká buranská antihvězdička z Vidlákova které si tak strašně moc rádi ve všech soutěžích za vítěze volíme. V tomhle ohledu mě vítěz na světové úrovni potěšil nevídaně. A klidně se přiznám k tomu, že prostě nemám rád Česko a Slovensko.
Dae Man nebo jak se jmenovali se můžou jít zahrabat, Atai nám ostudy rozhodně neudělá a troufám si tvrdit, že tam dokonce může mít nevídaný úspěch. Bohužel paltí že co je české není hezké a už vůbec to nemá šanci na úspěch ve světě…..lidovost se už nenosí. Takže můžeme být jedině rádi za Ataie a za to že nás tam bude prezentovat, nic lepšího Česko a Slovensko nemohlo potkat.
360 Tomáši, nechcu se s tebou hádat, je to jen můj plachý názor na Segment. Nevím kdo jsi ty, ale já se za metalistku považuju, krom toho jsem čerstvě a platonicky zamilovaná do kytaristy z Morbid Angel :)
Segmenti sami o sobě tvrdí, že hrajou rokenrol, já tam slyším progresiv metal, nemůžu za to. Krom toho se mi zdá, že tak trochu kopírujou Avenged Sevenfold, ale tohle jim ani nevyčítám, asi je to jejich vzor. Každopádně jim přeju ať jim to hraje dál. Nic víc, nic míň, jen že ráda o ně rozšířím svůj seznam kapel co poslouchám.
363,364 – já Tvůj názor beru, proč ne. Ano, kvalitou je Atai skutečně výborný, ale já si prostě vážím toho, že jsem Češka (teda z Moravy, ale já to tak nekategorizuju) a upřímně, když koukám na jiné soutěže ze zahraničí, tak tam je vidět na těch lidech, že jsou hrdí na svou zemi, ze které pochází, jsou hrdí na své kořeny a nestydí se za to. A to je na nich úžasné. Takže to, že Českou a Slovenskou republiku bude reprezentovat Atai, budou v Las Vegas sice brát jako skoro normál, ale neboj se, že si prostě nebudou říkat, proč si nevážíme svých vlastních lidí. A neomluví to ani ten fakt, že Atai byl nejlepší. Já bych to ještě brala, kdyby Atai žil v České republice již několik let a učil se česky, tak to bych neřekla ani slovo.
Proč se u Segmentů tak moc liší to co je na Bandzone a YT (se studiovým zvukem) od toho, co bylo možno vidět a slyšet v rámci ČSMT?
366: Jistě že každý má názor, já se za svoji zemi spíš stydím když vidím jak to tady všechno funguje a nejradši bych žil někde jinde, bohužel na to zatím nejsou prostředky…..můžou si něco říkat ale i tak si myslím, že tam má Atai mnohonásobně větší šance než loni Dae Men, ti to podle mě vyhráli omylem a Nedvěd byl jasně lepší. Jsem proto rád, že letos konečně aspoň jednou vyhrál někdo kdo byl opravdu nejlepší.
Po letošní katastrofě se superstar sem to totiž už vůbec nečekal, že by mohla ještě někdy nějaká hlasovačka dopadnout takhle dobře.
363, 364 A ještě k Segmentům – pro mě, která vyrostla na rocku, metalu – jsou Segmenti po dlouhé době něco, co mi tak trochu vlilo do žil naději, že i tady dovede být dobrá rocková skupina. Dneska každý dělá popinu, komerci a toto je pro mě balada. Vůbec to není tuctové, pasáže se střídají, houslové a kytarové části, přitom to má svou osnovu a že se nedá zapamatovat melodie a refrén? Tak to asi nemáš sluch či co, protože já si to zpívala už včera u televize. Kluky čeká dost práce, ale daleko větší kus práce už mají za sebou a to je velká výhoda. A pokud je v republice takových podobných kapel víc, tak jen jejich škoda, že považují tyto soutěže za zbytečné a nebo je nepotřebují, ale já o těch kapelách prostě nevím a bohužel na všechny zábavy po republice taky nejsem stavěná. Takže za mě Segment super, doufám, že se nenechají odradit, každý začátek je těžký.
367 okkvp, liší, že jo. Podle mne špatný zvukař co potlačil zpěv to zaprvé. Jsem zvědavá jací jsou naživo někde venku na koncertě.
371 Zadej si na youtube jejich název a vyjedou Ti odkazy na vystoupení. A teď musím říct, že si pouštím od nich jakýsi ploužák a neskutečně dobrý.
372:Hoď sem odkaz na ten ploužák.
http://www.youtube.com/watch?v=auUhgViKRd8
Já vím, že mě utřeš, ale mě to příjde dost dobré.
něco pro progress/power melodiky :))))))
http://www.youtube.com/watch?v=MVs2ulome_Y&feature=related
a když máme ten advent ………..
http://www.youtube.com/watch?v=_2p1Sx1xWOg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-G7cqJvO_OA&feature=related
Ahoj všem! Omlouvám se, že se dneska rekap poněkud opozdí. Včera jsem byl na party, kterou Prima pořádala ku příležitosti finále Talentu. Byla tam sice obrazovka, na které se to finále promítalo, ale zvuk pouštěli jen k vystoupením. Proto jsem si pochopitelně musel celé včerejší finále pustit znovu. Rekap tedy očekávejte až v podvečerních hodinách. Díky za pochopení.
Nikdy mně nic v televizi tak nenadchlo, jak vystoupení Ataie-Wall, nejsem přitom žádná puberťačka, je mně 36, ale na to jsem čučela s otevřenou pusou, opravdu něco výjimečného. Přehrála jsem si to již nejmíň 10 x, prostě nádhera, mimochodem nevíte někdo, co to je za hudbu? Myslím tu z „robota“ i z „peříčka“. Když si pustíte na YT „peříčko“ z Ukrajiny, hudba se mně daleko víc líbí, než po úpravě, kterou jsme viděli na Primě.
375 – Áno, áno….tá dvojšlapka tam musí byť! :-) Segmentu držím palce, ale dvojšlapka tam nebola (či som nepočula?)
374: Neutřu, sice mi to přijde opět takový tuctový protože už jsem podobných písniček slyšel tisíce a trošku mě tam ruší místy podle mě falešnej zpěv, ale poslouchat se to dá. Nic z čeho bych byl odvázanej, ale rozhodně lepší než to co předvedli včera a v semifinále. Kdyby včera dali tohle, třeba by je to posunulo o dvě místa výš do TOP 3. Sice nic originálního ale podle mě ucházející průměr. Poslouchat se to dá, asi tak….takhle to hodnotím na první poslech.
něco na pohodu……
http://www.youtube.com/watch?v=pioL1uaGJ4M
376, 377 – fajné!!!
382 – ešte fajnejšie! No daj ešte niečo….:-)
375 ahoj draku :)
uuaaah a kde to má refrén? :DD
http://www.youtube.com/watch?v=F_VGBlQRl2c
381 Tak to je fajn. Díky.
385 doporucuji celý album, vyšlo v pátek, refren ? právě to je ta progrese, že tam vlastně není, ne je , zhruba v čase 0″54, nemám čas psát serfuju na youtube :)))))))))))
388 refrén v metalu musí být, páč jaro Slávik a Tomáš tady ho tam chcou :DD
http://www.youtube.com/watch?v=39frVu8gijg
http://www.youtube.com/watch?v=piblkDVOsv8
Atai byl zcela jednoznačně nejlepší a vyhrál opravdu zaslouženě, snad nikdy mi žádný vítěz neudělal takovouhle radost. Jen mě trochu mrzí nízké umístění Dianky (tam se to ale dalo čekat, byla sice daleko lepší než Adéla, jenže Adéla hrála na city) a Stevieho Starra (tam jsem to nečekala). Na druhou stranu mě ale příjemně překvapilo 7.místo u Tomáše Buranovského, čekala jsem že skončí v hlasování poslední nebo předposlední ale asi jsem nebyla jediná komu se včera líbil….. je to určitě úspěch a měl by se hudbě a zpěvu dál věnovat.
anja – Zapamatovatelný refrén a vůbec zapamatovatelná melodie – to je sama podstata hudby. Pokud hudba tyto vlastnosti nemá, nestojí za poslech. Vsadím se, že po poslechu 10 skladeb z produkce téměř každé metalové skupiny, Segment nevyjímaje, skoro nikdo nerozezná jednu od druhé. Právě proto, že nemají melodii ani refrén. Jen bezbřehý a monotonní drajv jim nelze upřít. Ale to je tak všechno, pominu-li vizuální stránku, která je ovšem většinou účelově ubohá. Jsou jistě výjimky, ale je jich žalostně málo. Ovšem většinu pubertálních a postpubertálních posluchačů stejně zajímá jen chraptivé pokřikování, velký a monotonní randál, bizarní oblečení a poskakování. A skandály, pokud možno. Takže opravdu – k čemu melodie a refrén? Ale je to ještě vůbec hudba?
http://www.youtube.com/watch?v=yBdxKS9jtKI&feature=related
393 nabušený melodie od začátku do konce…:))))
http://www.youtube.com/watch?v=0VF0BlXP-0Y
393:Tohle je právě ta věc, která mi na metalu vadí. Je to takový až moc velký randál, nemá to podle mě ducha. Já osobně preferuju pop, rock, poprock, hardrock, metalové balady, semtam i nějaký ten punk, blues, jazz, soul, je toho hodně….ale taková ty opravdu tvrdá odnoží jako black metal a podobně to už nějak taky moc nemusím. Z podobného důvodu nesnáším i techno a taneční věci, i když se to vůbec nedá srovnávat. Hudba musí mít ducha…. Navíc Segment mají do metalu hodně daleko, možná že teď jejich fanoušky urazím ale prozatím na mě působí jako poprocková kapela ve stylu Green Day nebo Sum 41 akorát ještě s tím rozdílem že mají zatím určitý problém se skládáním hudby a proto to všechno vyznívá hrozně ploše. A to že si psíničku musí člověk zapamatovat a že je to základ hudby, tak to je snad jasné. Nemůže se mi líbit něco, co si za chvíli nepamatuju. Tím pádem to znamená, že mě to nezaujalo…..
To už je mi daleko bližší Buranovský, který sedne za kytaru, začne zpívat a něco z něho na mě prostě jde….je to asi vážně otázka vkusu. Dianka podle mě zpívala taky skvěle….hodně mě ale zklamala Eva to co si vybrala za včerejší vystoupení je další příklad psíničky která je totálně bez ducha, to už zase zlatý metal oproti nějaké Beyonce a r´n ´b kydům.
Atai je online: http://www.cas.sk/clanok/211587/vitaz-talentu-atai-z-kirgizska-je-online-poslite-mu-otazku.html
čarokrásné sloky a refrén……..ano power metal je vlastně tvrdší odrůda hard rocku
http://www.youtube.com/watch?v=RRHAnHdfk6k
395 poslyš ty čárový kóde jeden .) já tady sjíždím ty tvoje odkazy zas, místo abych něco užitečného dělala :D…….
393 rafles, já si dám raději 10 skladeb od nějaké metal kapely a klidně i 10 kapel po sobě, než 10 těch lehce zapamatovatelných melodií s refrénama bo s čím to. Ony ty lehce zapamatovatelné a refrény vůbec se mi brzy ohrajou, přejí a pak mi přijdou až otravné. Ale názor, že metal je kravál, řev a furt stejný jsem už slyšela xkrát a neberu ti ho…
400 – nekvalitní metal takový je
Já mám raději rock. Mám hodně rád Queeny, Beatles, Aerosmith, Bon Jovi, Guns N´ Roses, Bryana Adamse a tak podobně ale metal jako třeba Manowar nebo tak podobně to už mě tak nějak míjí.
399 a boží hlas!
metal a rock mají nejmelodičtější refrény, slyšeli jste slovo boží:) tady můžete studovat :) P.S. 5 poslechů nestačí :)))
http://www.youtube.com/watch?v=MaN3pwBsRf8
404 začíná to jako hvězdné války :)))
402 ano to jsem poslouchal, ale chci víc, a proto jsem zvolil progess-power metal………..
Já jsem teda rocker jak poleno a Segmenti mě nezaujali vůbec a nazvat je metalem mi přijde jako totální nesoudnost. Jak už tu někdo psal, zpěvákův hlas se topí v hudbě, chtělo by to nějak optimálně vyvážit…jejich zpěv mě neoslovil vůbec. Je to smutné, ale tuto kapelu dokázal objektivně hodnotit pouze Jaro Slávik, refrény nerefrény…..jinak byli přeceňovaní až běda. Mě se vcelku líbilo jejich první vystoupení i když i tam by bylo hodně co vytýkat, ale v semifinále i ve finále předvedli těžký průser. Mají ještě na čem makat, kluci jedni. Připadá mi že Bílá tomu vůbec nerozumí a že je prostě totálně odvařená z mladejch hezkejch kluků a podle toho taky hodnotí. Ta nedokáže být vůbec objektivní a někdo takový by v porotě takovéto soutěže vůbec být neměl.
404 a v 8:30 tam slyším queeny .)
http://www.youtube.com/watch?v=wyIeec5sZuI
něco pro fans GG…………ano to je hudba pro ní
396 – Tomáš, veď každému podľa jeho chuti…:-).
Na Segmentu je imho nejlepší to, že dokázali k žánru připoutat lidi, kteří by to bez nich nikdy neudělali. Mě by nikdy nenapadlo hledat si na youtube podobnou hudbu, nebo nedej bože jít na koncert skupiny, která hraje něco takového. Segmenti to ale dokázali a vyhledám si určitě nějaký jejich nejbližší koncert a půjdu se podívat.
Nehledě k tomu, že já v soutěžích v ČR skoro vždycky kritizuju image – ale tady není vůbec co vytknout, dokonaleji a promyšlenějši to už udělat nejde. A pokud by jen trochu uměli navázatz na neskutečné úspěchy Tokio Hotel, tak bych jim to fakt přál. Pro mě jsou na české scéně zjevením… Absolutní soulad formy a obsahu. Těším se, že s nimi snad někde vyjde nějaký pořádný rozhovor, abychom se o nich konečně dozvěděli něco zajímavého…
EPICA
http://www.youtube.com/watch?v=eNGzltK_tlc
česká kapela……….http://www.youtube.com/watch?v=ZT6Mqk72TL4&feature=related
tak opravdu Ataie pozvali (že to byl mezinárodní ročník v tom chatu napsal) :D :D haha..
Charakterizovať jednotlivé hudobné štýly si ja nedovolím – to som fakt diletant. Viem len, že metálová hudba (nie úplne všetky odnože) ma hneď od začiatku vtiahne dovnútra a tých pár minút, kým skladba trvá sa cítim ako v inej dimenzii. Nemôžem si pomôcť. Ostatné štýly s refrénom a zapamätateľnou hudbou to u mňa nedokážu…
415-tak jest
Také dve (imho) najväčšie zaujímavosti z rozhovoru s Ataiom:
1) Čo urobíte so 100.000€?
A: Polovicu peňazí darujem mame. Druhú polovicu dám tým, ktorí ich potrebujú.
2) Co podniknete v nejbližších dnech? Vracíte se domů nebo tu zůstanete? Jak si představujete svou budoucnost?
A: V budúcnosti by som chcel byť podnikateľom. Tanec je zatiaľ iba koníček, s tancami čoskoro skončim. Nie, nechcem byť profesionálnym tanečníkom.
jak nekdo muze poslouchat takove sracky jako ty deathmetal (ci jak) takovy to jak clovek neni jestli tam ten zpevak zpiva nebo zrovna blije..to fakt nechapu…
Komentár Ondreja Hoppnera k ČSMT: Byl to hodně špatný nápad udělat z výsostně národní soutěže talentů mezinárodní estrádu. Kdyby se někdo poradil s autorem formátu Talent panem Simonem Cowellem, dozvěděl by se, že mu zřejmě přeskočilo a nepostupuje do dalšího kola.
Hodně divné už je spojení Česka a Slovenska, které bylo vedené výhradně ekonomickými důvody. Tady někde vznikla chyba, kdy se o vavříny nejtalentovanějšího Čecha nebo Slováka utkal kyrgyzstánský tanečník a skotský polykač vajec. Obrazně řečeno: Skot soutěž spolkl a Kyrgyzstánec zatančil na jejím hrobě.
Kde je rekap Vladka?
Tady
http://reality-show.panacek.com/14557-cesko-slovensko-ma-talent-2011-finale-s-jasnym-vitezem.html
419 úžasně řečeno!
Lidi, víte někdo, co je to za hudbu, kterou měl Atai ve finále, kdy ztělesňoval dobro/zlo?
S odcházejícím ročníkem je třeba udělit výroční ceny:
1. Velká cena Řezníka Špejlíka (Kmotra Liška) – Adélka Ferencová
2. Cena Společnosti přátel žehu – La Gioia
3. Putovní pohár města Mimoně – celá porota za adorace Té, co si zpívá v kuchyni
4. Velká cena Max Factoru, make-upu filmových hvězd – Segment
5. Cena ministra životního prostředí za mimořádný přínos čistotě ovzduší Jozef Patrovič
6. Zlatá kobra pro nejlepšího uspavače hadů – Tomáš Buranovský
7. Cena Mezinárodního lesbického hnutí „ZLatý mravenečník“ – Ladylicious
8. Pornooskar za nejlepší polykací scénu – Stevie Starr
9. Zlatá miniatura Udo Jeshity – Jaro Slávik
NApadnou vás další?
Cena Národního divadla za nejlepší teatrální ztvárnění skladby v pevěcké kinder kategory – Dianka Kalashová
Pro zajimavost
http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/66649/cesko-slovensky-talent-atai-omurzakov-podivejte-se-kdo-ho-porazil-na-ukrajine.html
419 souhlasím s Hoppnerovým komentářem.
Nemám nic proti účasti cizinců, ale měli by mít alespoň nějaký vztah k zemím, které soutěž pořádají. Tito mezinárodní jistě talentovaní umělci se mohli vystupovat za honorář, ale soutěžit měly talenty z Česka a Slovenska. Bohužel výsledkem soutěže je paradoxně, že Česko a Slovensko talent nemá. Výhru bych rozhodně přála cirkusovým chlapcům, pro mne jsou vítězové oni.
A pohádky o hodném českém kamarádovi, který ho do soutěže náhodou přihlásil, je konec: „Beru to klidně. Organizátoři mě sami sem pozvali, tato sezóna byla mezinárodní, takže si myslím, že to bylo v pořádku.“
428: to nemění nic na tom, že byl nejlepší……když už jsme si to tak pokurv…., že jsme dovolili soutěžit cizincům, museli jsme počítat také s tím, že cizinec vyhraje! Také s tím nesouhlasím, ale Atai byl nejlepší a výhru si zasloužil. A to, že se nepřihlásil sám, ale na popud Primy? To je jejich „chyba“ a Atai za to přece nemůže!
Jano, mě nevadí, že vyhrál Atai, já jsem mu to přál i 10esemesek jsem mu poslal. Ale ser…. mě ty nehorázný lži produkce Primy, která pustila dojemný příběh, jak chudého hocha někde v Asii pomalu na ulici našel jeho český kamarád a přihlásil ho do soutěže a jak musel jet 11tisíc kilometrů. Lži, lži a zase jen lži, dělali z nás jen debily. Jak může být práce produkce a těch lidí profesionální, když je to jen prolhaná všehoschopná verbež. a samozřejmě to nebyl jen Atai, ale všichni zahraniční soutěžící – všichni byli pozváni a zaplaceni. A troufám si tvrdit, že Atai žádných 100tisíc Euro ani neuvidí, protože podle mě měl smlouvu o účinkování, za to dostane zaplaceno a odměna se ho netýká. Mě tohle došlo už v průběhu, když všichni ti cizinci měli vystoupení vždy jako poslední a trvalo strašně dlouho oproti normálním soutěžícím, jak Hayashi, tak Starr. Prima pro mě není seriózní televize, příští ročník v podání téhle bandy diletantů mě absolutně nezajímá.
430 – Jes
430-máte zřejmě pravdu, ačkoliv se tomu ani nechce věřit! Vždyť je to jenom blbá soutěž a takový lži a podvody! Co pak se musí dít, když opravdu o něco jde! A Prima, ale i Nova, si to pěkně posírají. Vemte si, že vlastně ať už Výměna manželek na Nově nebo Hledá se táta a máma nebo teď i to blbý Prostřeno apod. reality show byly a jsou zmanipulovaný, nasazený lidi-provokatéři, aby udělali show zajímavější! A my na to pořád jak idioti koukáme s otevřenýma pusama a TV si mastí kapsy nad naší hloupostí. S odstupem času, když se provalilo, že Přima Ataie pozvala, si člověk dává souvislosti dohromady….ten prolhanej Slávik, zřejmě ředitel zeměkoule, ten by potřeboval dostat přes držku. Arogantní namistrovanej blb, kterej si protiřečí. Bílá je koza, které se líbí téměř všechno a Dejdar je takovej nekonfliktní. Všimli jste si toho Slávikovýho pokývnutí po vystoupení Ataie ve finále? To jako měl být signál pro poskoky-Bílou a Dejdara pro standing ovation? Prostě a jednoduše, všechno opět zkurv… Prima, akorát si zavaří na to, že příště se SNAD na takovýto pořady vykvákneme a žádný hlasy posílat nebudeme, co???!!! Ale když už to takto dopadlo (že mohli soutěžit i cizinci a navíc chyba, že postoupilo tolik zpěváků!!!), Atai byl prostě opravdu bezkonkurenční, ať je jakej chce!
Ta Diana zpívá úplně příšerně
myslím si, že ČR je národem imbecilů, nepřejících lidí a kreténů. myslím si, že je super že vyhrál Atai je vidět že má super talent a nanic se nehraje narozdíl od některých lidí, které nebudu raději jmenovat, protože by mě bylo na blytí. Bylo mu umožněno se přihlásit – já vím své – a udělal to. Díky Bohu že vyhrál Atai je nejlepší.